Egészségbarát tésztával nyert Év Terméke díjat a Famíliatészta
Idén a Famíliatészta Kft. Vitale termékcsalád teljes kiőrlésű, valamint a hazai kínálatban egyedinek számítókalciummal és D-vitaminnal dúsított száraztésztái nyerték el „Az Év Terméke Díj 2015” elismerést az Egészségbarát Tészta kategóriában.Az egészség jegyében készült Vitale termékcsalád áprilistól új fejlesztésű, a piacon ugyancsak egyedülálló tésztákkal bővül: a Sporttésztákkal. Az 50%-kal és 80%-kal szénhidrát csökkentett termékekkel a Famíliatészta új kategóriát teremtett a száraztészták hazai piacán. A Sporttésztákat azoknak a fogyasztóknak fejlesztette a vállalkozás, akik szeretnék, vagy akiknek szükséges a táplálkozásuk során odafigyelni a szénhidrátmennyiségre, a rostanyag bevitelt növelni kívánják és az étrendjükben a fehérjék kiemelt fontossággal bírnak.
A Famíliatészta Kft. Vitale termékcsaládja nyerte „Az Év Terméke Díj 2015” elismerést az Egészségbarát Tészta kategóriában. Az innovatív termékek megméretésén a teljes kiőrlésű, valamint a hazai kínálatban egyedinek számító kalciummal és D-vitaminnal dúsított 4 tojásos tészták kiválóan megfeleltek az előírt releváns kritériumoknak,és a GfK Hungária által végzett közvélemény-kutatás során megkérdezett fogyasztók válaszai alapján a Vitale termékcsaládnak ítélték a díjat.A kutatásban résztvevők három kritérium alapján szavaztak: innováció, attraktivitás és elégedettség. A megkérdezettek 84%-a értékelte innovatívnak a termékcsaládot és a kipróbálók 94%-a volt elégedett vele. A GfK Hungária kutatásából az is kiderült, hogy a Vitale termékcsalád előnye elsősorban az attraktivitásnak és innovativitásnak volt köszönhető; a termékek megítélése a fiatalabb korosztály és a nők körében volt a legjobb.
Az Év Terméke Díj: A Product of the Year a világ legjelentősebb innovációs termékdíjazási rendszere, amely azzal a céllal jött létre, hogy a hazai piacon elérhető új és innovatív termékeket egy országos közvélemény-kutatás keretében értékelje. A díjat 28 évvel ezelőtt Franciaországban adták át először, mára pedig – 2012 óta hazánkkal együtt – a világ több mint 30 országában van jelen és közel 3 milliárd fogyasztót ér el. A díjra minden évben új és innovatív termékekkel valamint szolgáltatásokkal lehet nevezni, amelyeket először egy szakmai zsűri pontoz. A szakmai grémium által kiválasztott termékek kategóriákba sorolva indulnak a közvélemény-kutatáson, a legnépszerűbb termékeket maguk a hazai fogyasztók választják ki a GfK Hungária által végzett 2000 fős közvélemény-kutatás keretében. A programba kizárólag innovatív termékek nevezhetők, azaz fontos, hogy a termékek legalább az alábbi három kritérium egyikében releváns innovációt hordozzanak: funkció, csomagolás, design.
A mezőberényi vállalat Vitale termékcsaládja áprilisban két új fejlesztésű, a piacon ugyancsak egyedülálló taggal bővül: az 50%-kal és a 80%-kal szénhidrát csökkentett Sporttésztákkal. Ezzel a fejlesztéssel a Famíliatészta – követve az eddig is rá jellemző merész újító szerepét – új kategóriát teremt a hazai száraztésztapiacon.
A Sporttésztákat – egy neves élelmezéskutató professzorral együttműködve – azoknak a fogyasztóknak fejlesztette a vállalkozás, akik szeretnék (pl. a sportolók), vagy akiknek szükséges a táplálkozásuk során odafigyelni a szénhidrátmennyiségre, a rostanyag bevitelt növelni kívánják és az étrendjükben a fehérjék kiemelt fontossággal bírnak. Míg az 50%-kal szénhidrát csökkentett Sporttészta fele mennyiségű szénhidrátot tartalmaz és 4 tojás felhasználásával készül, addig a tojás nélküli, 80%-kal szénhidrát csökkentett Sporttészta Extránál 80%-os a szénhidrátcsökkentés (a cég saját termékeinek szénhidrát adataihoz képest). A „Sporttészta” név azt sugallja, hogy a táplálkozás és a mozgás nélkülözhetetlen az egészséges életvitel megteremtéséhez. Rendszeres mozgással sokat teszünk az egészségünk megőrzéséért, a Sporttészta fogyasztása pedig nagymértékben hozzájárul a mentális jólét és vitalitás megteremtéséhez.
A Sporttészták további élettani hatásai:
• segítik a sportos életvitel és a fogyókúra hatékonyságát,
• csökkentett szénhidráttartalmuknak köszönhetően elősegítik az ideális testsúly elérését,
• a bennük lévő fehérjék, mint testünk építőelemei, elengedhetetlenek a növekedéshez és a károsodott sejtek regenerációjához,
• megnövelt rosttartalmuk hosszabb ideig fenntartják a jóllakottság érzést, lassítják a szénhidrát felszívódást és biztosítják az egészséges és rendszeres bélműködést,
• fogyasztásuk során teljes élvezeti értéket nyújtanak.
„A természetes alapanyagok, ízek és vitaminforrások szerepe egyre inkább felértékelődik az egészséges táplálkozás hívei körében. A magyar gasztronómiai kultúra ápolása mellett termékfejlesztéseink elsődleges célja a lakosság egészségi állapotának javítása és a tudatos táplálkozás újabb és újabb alternatíváinak megteremtése” – tette hozzá Kovács Lajos.
A Sporttészták április közepétől, 250 gr-os kiszerelésben, széles metélt, orsó és penne változatban lesznek kaphatók a boltokban.Az 50%-kal szénhidrát csökkentett Sporttészta ajánlott fogyasztói ára 649 forint, a 80%-kal szénhidrát csökkentett Sporttészta Extra fogyasztói ára 899 forint lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Évente mintegy 50 ezer tonna száraztésztát vásárolnak Magyarországon
Évről évre mintegy 50 ezer tonna száraztészta kerül a vásárlók…
Tovább olvasom >Az újév egyik legjobb hirdetése volt – A nap képe
Szellemes, eredeti, nehezen felejthető.
Tovább olvasom >DURILLO 500 g durum száraztészta
A prémium minőségű durum száraztészták az olasz tésztagyártó FAVA csúcstechnológiával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >