Egész évben négy lábon
A METRO irodaszer-választékát négy részre osztja: office supply (irodaszer), school supply (iskolai felszerelések), office furniture (irodaszékek és -asztalok), illetve office machines (irodai gépek). Mind a négy csoport jelentős arányt képvisel a METRO forgalmából.
– Erősségünk oka a versenytársainkhoz képest, hogy míg ők elsősorban az iskolakezdési időszakra koncentrálnak akcióik tervezésénél, mi az egész év folyamán, időszaktól függetlenül, kiegyenlített szinten realizáljuk a forgalmunkat – hangsúlyozza Krubl Yvette kommunikációs vezető. – A mi esetünkben ez a folyamatos, kiszámítható jelenlét az eltérő célközönségből és az ő napi igényeikből adódik.
Az irodai felszerelések elsődleges célközönsége az SCO-vevőkör (Services, Companies and Offices), amelyen belül a professzionális vásárlókat teljes évben széles választékkal, akciókkal és dedikált szolgáltatásokkal érik el. Fontosnak tartják továbbá a horeca-, valamint a kiskereskedő partnereik számára a napi üzletvitelükhöz szükséges irodai eszközszükségleteik biztosítását is.
A márkák tekintetében a saját márkákra fókuszálnak, amelyek minden fontos kategóriában jelen vannak. Az ARO termékek elsőáras termékek, míg a Sigma termékcsalád – amely magasabb minőséget képvisel – a B márkák árszintjén mozog. A legmagasabb árkategóriát A márkás termékeik fedik le. Ide sorolhatók pl. a Stabilo, Herlitz, Esselte vagy Xerox termékek.
– Újdonságaink közül irodabútorainkat emelném ki. Székeink jelenleg is igen kedveltek a vásárlóink körében. Emellett az ARO néven piacra dobott iratrendezők is nagy forgalomnak örvendenek. A közeli jövőben a METRO szortimentjében már eddig is megtalálható prezentációseszköz-választékot szeretnénk megújítani, illetve fejleszteni – árulja el a kommunikációs vezető.
Szezonális termékük a téli időszakban a naptár lesz, mind fali-, asztali, illetve zsebnaptár kivitelben.
– A téli szezonban az irodafelszerelési kompetenciakatalógusunk a november 21. és december 24. közötti időszakot fedi le. Karácsonyi képeslapjainkra idén is hasonló érdeklődést remélünk vásárlóinktól, mint a tavalyi évben – zárja gondolatait Krubl Yvette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >