Egész évben négy lábon
A METRO irodaszer-választékát négy részre osztja: office supply (irodaszer), school supply (iskolai felszerelések), office furniture (irodaszékek és -asztalok), illetve office machines (irodai gépek). Mind a négy csoport jelentős arányt képvisel a METRO forgalmából.
– Erősségünk oka a versenytársainkhoz képest, hogy míg ők elsősorban az iskolakezdési időszakra koncentrálnak akcióik tervezésénél, mi az egész év folyamán, időszaktól függetlenül, kiegyenlített szinten realizáljuk a forgalmunkat – hangsúlyozza Krubl Yvette kommunikációs vezető. – A mi esetünkben ez a folyamatos, kiszámítható jelenlét az eltérő célközönségből és az ő napi igényeikből adódik.
Az irodai felszerelések elsődleges célközönsége az SCO-vevőkör (Services, Companies and Offices), amelyen belül a professzionális vásárlókat teljes évben széles választékkal, akciókkal és dedikált szolgáltatásokkal érik el. Fontosnak tartják továbbá a horeca-, valamint a kiskereskedő partnereik számára a napi üzletvitelükhöz szükséges irodai eszközszükségleteik biztosítását is.
A márkák tekintetében a saját márkákra fókuszálnak, amelyek minden fontos kategóriában jelen vannak. Az ARO termékek elsőáras termékek, míg a Sigma termékcsalád – amely magasabb minőséget képvisel – a B márkák árszintjén mozog. A legmagasabb árkategóriát A márkás termékeik fedik le. Ide sorolhatók pl. a Stabilo, Herlitz, Esselte vagy Xerox termékek.
– Újdonságaink közül irodabútorainkat emelném ki. Székeink jelenleg is igen kedveltek a vásárlóink körében. Emellett az ARO néven piacra dobott iratrendezők is nagy forgalomnak örvendenek. A közeli jövőben a METRO szortimentjében már eddig is megtalálható prezentációseszköz-választékot szeretnénk megújítani, illetve fejleszteni – árulja el a kommunikációs vezető.
Szezonális termékük a téli időszakban a naptár lesz, mind fali-, asztali, illetve zsebnaptár kivitelben.
– A téli szezonban az irodafelszerelési kompetenciakatalógusunk a november 21. és december 24. közötti időszakot fedi le. Karácsonyi képeslapjainkra idén is hasonló érdeklődést remélünk vásárlóinktól, mint a tavalyi évben – zárja gondolatait Krubl Yvette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >