Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi időszakban 20%-kal csökkentették az alkoholmentes sörök árát, jelentős növekedést eredményezett az eladásokban. A vállalat célja, hogy egészségesebb választásra ösztönözze vásárlóit a karácsonyi szezonban.

Jan Paul Bjørkøy, a KIWI vezérigazgatója
November 18-án a Norgesgruppen csoport tagja, a KIWI 13% és 59% között, átlagosan 23%-kal csökkentette az alkoholmentes sörök árát. Az akció az év végéig tart, és az eredmények már most kiemelkedőek: az első héten az eladások 171%-kal nőttek az előző év azonos időszakához képest.
Mint azt Jan Paul Bjørkøy, a KIWI vezérigazgatója elmondta, a kereskedő célja, hogy olcsóbbá és egyszerűbbé tegyek az egészségesebb döntéseket. A vásárlók visszajelzései pozitívak, és az eladási adatok a vállalat minden várakozását felülmúlták eddig.
Az akció során olyan népszerű márkák, mint a Clausthaler, a Munkholm és az Uten kerültek az eladási listák élére. A Clausthaler például most mindössze 4,90 norvég koronáért (kb. 0,42 euró) kapható, ami közel 60%-os kedvezményt jelent.
A kezdeményezés 26 különböző alkoholmentes sört érint, és várhatóan éves szinten közel négymillió liter értékesítést generál.
– Ez a kampány egy apró lépés az egészségesebb irányba, de természetesen mindenki maga dönthet arról, mit fogyaszt decemberben. Mi szeretnénk biztosítani, hogy az alkoholmentes választás kedvező árú legyen – tette hozzá a szakember.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős árcsökkentésbe kezd a PENNY – közel 170 háztartási termék ára mérséklődik
Május 30-tól újabb, nagyszabású árcsökkentést indított a PENNY Magyarország, amely…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >