Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi időszakban 20%-kal csökkentették az alkoholmentes sörök árát, jelentős növekedést eredményezett az eladásokban. A vállalat célja, hogy egészségesebb választásra ösztönözze vásárlóit a karácsonyi szezonban.
November 18-án a Norgesgruppen csoport tagja, a KIWI 13% és 59% között, átlagosan 23%-kal csökkentette az alkoholmentes sörök árát. Az akció az év végéig tart, és az eredmények már most kiemelkedőek: az első héten az eladások 171%-kal nőttek az előző év azonos időszakához képest.
Mint azt Jan Paul Bjørkøy, a KIWI vezérigazgatója elmondta, a kereskedő célja, hogy olcsóbbá és egyszerűbbé tegyek az egészségesebb döntéseket. A vásárlók visszajelzései pozitívak, és az eladási adatok a vállalat minden várakozását felülmúlták eddig.
Az akció során olyan népszerű márkák, mint a Clausthaler, a Munkholm és az Uten kerültek az eladási listák élére. A Clausthaler például most mindössze 4,90 norvég koronáért (kb. 0,42 euró) kapható, ami közel 60%-os kedvezményt jelent.
A kezdeményezés 26 különböző alkoholmentes sört érint, és várhatóan éves szinten közel négymillió liter értékesítést generál.
– Ez a kampány egy apró lépés az egészségesebb irányba, de természetesen mindenki maga dönthet arról, mit fogyaszt decemberben. Mi szeretnénk biztosítani, hogy az alkoholmentes választás kedvező árú legyen – tette hozzá a szakember.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >Újból 2021-es árszint: jelentősen mérsékli az ALDI a legkeresettebb termékei árát
Az ALDI Magyarország ismét tartósan csökkenti számos termék árát. A…
Tovább olvasom >A zöldségek árának csökkentésével támogatta kora ősszel az egészséges táplálkozást a norvég Kiwi
A norvég diszkont kereskedő, a Kiwi csökkenti a 25 legkeresettebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >