Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi időszakban 20%-kal csökkentették az alkoholmentes sörök árát, jelentős növekedést eredményezett az eladásokban. A vállalat célja, hogy egészségesebb választásra ösztönözze vásárlóit a karácsonyi szezonban.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/kiwi_08df3e68-251b-4b91-bdfc-2b07d2da6a4b-w_960-300x200.jpg)
Jan Paul Bjørkøy, a KIWI vezérigazgatója
November 18-án a Norgesgruppen csoport tagja, a KIWI 13% és 59% között, átlagosan 23%-kal csökkentette az alkoholmentes sörök árát. Az akció az év végéig tart, és az eredmények már most kiemelkedőek: az első héten az eladások 171%-kal nőttek az előző év azonos időszakához képest.
Mint azt Jan Paul Bjørkøy, a KIWI vezérigazgatója elmondta, a kereskedő célja, hogy olcsóbbá és egyszerűbbé tegyek az egészségesebb döntéseket. A vásárlók visszajelzései pozitívak, és az eladási adatok a vállalat minden várakozását felülmúlták eddig.
Az akció során olyan népszerű márkák, mint a Clausthaler, a Munkholm és az Uten kerültek az eladási listák élére. A Clausthaler például most mindössze 4,90 norvég koronáért (kb. 0,42 euró) kapható, ami közel 60%-os kedvezményt jelent.
A kezdeményezés 26 különböző alkoholmentes sört érint, és várhatóan éves szinten közel négymillió liter értékesítést generál.
– Ez a kampány egy apró lépés az egészségesebb irányba, de természetesen mindenki maga dönthet arról, mit fogyaszt decemberben. Mi szeretnénk biztosítani, hogy az alkoholmentes választás kedvező árú legyen – tette hozzá a szakember.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális diétás termékek árait
A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális étrendhez szükséges termékek árát.…
Tovább olvasom >Alapvető élelmiszerek árának csökkentése érdekében lép fel a GVH
Újabb lépéseket tesz a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az áremelkedések visszaszorítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >