Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 04. 09:51

A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi időszakban 20%-kal csökkentették az alkoholmentes sörök árát, jelentős növekedést eredményezett az eladásokban. A vállalat célja, hogy egészségesebb választásra ösztönözze vásárlóit a karácsonyi szezonban.

Jan Paul Bjørkøy, a KIWI vezérigazgatója

November 18-án a Norgesgruppen csoport tagja, a KIWI 13% és 59% között, átlagosan 23%-kal csökkentette az alkoholmentes sörök árát. Az akció az év végéig tart, és az eredmények már most kiemelkedőek: az első héten az eladások 171%-kal nőttek az előző év azonos időszakához képest.

Mint azt Jan Paul Bjørkøy, a KIWI vezérigazgatója elmondta, a kereskedő célja, hogy olcsóbbá és egyszerűbbé tegyek az egészségesebb döntéseket. A vásárlók visszajelzései pozitívak, és az eladási adatok a vállalat minden várakozását felülmúlták eddig.

Az akció során olyan népszerű márkák, mint a Clausthaler, a Munkholm és az Uten kerültek az eladási listák élére. A Clausthaler például most mindössze 4,90 norvég koronáért (kb. 0,42 euró) kapható, ami közel 60%-os kedvezményt jelent.

A kezdeményezés 26 különböző alkoholmentes sört érint, és várhatóan éves szinten közel négymillió liter értékesítést generál.

– Ez a kampány egy apró lépés az egészségesebb irányba, de természetesen mindenki maga dönthet arról, mit fogyaszt decemberben. Mi szeretnénk biztosítani, hogy az alkoholmentes választás kedvező árú legyen – tette hozzá a szakember.

ESM

Kapcsolódó cikkeink