Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi időszakban 20%-kal csökkentették az alkoholmentes sörök árát, jelentős növekedést eredményezett az eladásokban. A vállalat célja, hogy egészségesebb választásra ösztönözze vásárlóit a karácsonyi szezonban.

Jan Paul Bjørkøy, a KIWI vezérigazgatója
November 18-án a Norgesgruppen csoport tagja, a KIWI 13% és 59% között, átlagosan 23%-kal csökkentette az alkoholmentes sörök árát. Az akció az év végéig tart, és az eredmények már most kiemelkedőek: az első héten az eladások 171%-kal nőttek az előző év azonos időszakához képest.
Mint azt Jan Paul Bjørkøy, a KIWI vezérigazgatója elmondta, a kereskedő célja, hogy olcsóbbá és egyszerűbbé tegyek az egészségesebb döntéseket. A vásárlók visszajelzései pozitívak, és az eladási adatok a vállalat minden várakozását felülmúlták eddig.
Az akció során olyan népszerű márkák, mint a Clausthaler, a Munkholm és az Uten kerültek az eladási listák élére. A Clausthaler például most mindössze 4,90 norvég koronáért (kb. 0,42 euró) kapható, ami közel 60%-os kedvezményt jelent.
A kezdeményezés 26 különböző alkoholmentes sört érint, és várhatóan éves szinten közel négymillió liter értékesítést generál.
– Ez a kampány egy apró lépés az egészségesebb irányba, de természetesen mindenki maga dönthet arról, mit fogyaszt decemberben. Mi szeretnénk biztosítani, hogy az alkoholmentes választás kedvező árú legyen – tette hozzá a szakember.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Elemző az M1-en: ez az árképzés pofátlan a multik részéről
Az élelmiszerkereskedő cégek számára hatalmas extraprofitot jelentő élelmiszer-árképzést ésszerű keretek…
Tovább olvasom >Az NGM elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését
Ami manapság a boltokban zajlik az elfogadhatatlan, az árak emelésének…
Tovább olvasom >Több mint 1000 terméknek csökkentette az árát az Auchan
Az Auchan már eddig is több, jelentős lépést tett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >