EFOTT: Látogatócsúcs és fizetős karkötő a Mastercardtól
Látogatócsúcs született az idei, immár 43. EFOTT-on: 115 117 ember fesztiválozott Velencén – közölték a szervezők hétfőn az MTI-vel.
Minden eddiginél erősebb felhozatalt, több mint száz fellépőt hozott a Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója, amelyet július 10. és 16. között rendeztek Velence-Sukorón.
A fesztivál legnagyobb sztárja John Newman brit énekes volt, aki pénteken adott koncertet a nagyszínpadon.
Az EFOTT húsz hektáros területén mintegy kétszáz programlehetőség állt a fesztiválozók rendelkezésére, többek között turisztikai programok, mozi, társasjátékok, vitorlázás, nagykivetítős VB-nézés, bungee jumping és szabadulószoba. Az idei házigazda felsőoktatási intézmény az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) volt.
A Mastercard bejelentése szerint a fesztivál fizetőeszköze az EFOTT Prepaid Karkötő volt. Az egyérintéses kártyákhoz hasonlóan működő divatos kiegészítővel nem csak a fesztivál területén, de azon kívül is fizethettek a látogatók.
A karkötőt a fesztiválozók 500 forint aktiválási díj ellenében kapták meg, amit az a helyszínen készpénzzel, vagy az EFOTT külön erre kialakított, mobiltelefonon is elérhető efott.dipocket.org oldalán keresztül bankkártyával is fel lehetett tölteni. A weboldalon a továbbiakban kezelni lehetett a karkötőn lévő összeget, megnézhettük egyenlegünket, tranzakciós listánkat, megváltoztathattuk a karkötő PIN-kódját, vagy akár egyenlegünkről a bankszámlánkra is utalhattunk.
A prepaid, azaz feltöltős karkötő mellett a látogatók természetesen fizethettek meglévő egyérintéses bankkártyájukkal, vagy arra alkalmas mobiltelefonjaikkal is. (MTI és a Mastercard sajtóközleménye)
Kapcsolódó cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >NGM: lakásfelújításra is fordítható a SZÉP kártyára érkező összeg fele 2025-től
A jövő évtől a SZÉP kártyára érkező összeg felét lakásfelújításra,…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >