EFOTT: Látogatócsúcs és fizetős karkötő a Mastercardtól
Látogatócsúcs született az idei, immár 43. EFOTT-on: 115 117 ember fesztiválozott Velencén – közölték a szervezők hétfőn az MTI-vel.
Minden eddiginél erősebb felhozatalt, több mint száz fellépőt hozott a Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója, amelyet július 10. és 16. között rendeztek Velence-Sukorón.
A fesztivál legnagyobb sztárja John Newman brit énekes volt, aki pénteken adott koncertet a nagyszínpadon.
Az EFOTT húsz hektáros területén mintegy kétszáz programlehetőség állt a fesztiválozók rendelkezésére, többek között turisztikai programok, mozi, társasjátékok, vitorlázás, nagykivetítős VB-nézés, bungee jumping és szabadulószoba. Az idei házigazda felsőoktatási intézmény az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) volt.
A Mastercard bejelentése szerint a fesztivál fizetőeszköze az EFOTT Prepaid Karkötő volt. Az egyérintéses kártyákhoz hasonlóan működő divatos kiegészítővel nem csak a fesztivál területén, de azon kívül is fizethettek a látogatók.
A karkötőt a fesztiválozók 500 forint aktiválási díj ellenében kapták meg, amit az a helyszínen készpénzzel, vagy az EFOTT külön erre kialakított, mobiltelefonon is elérhető efott.dipocket.org oldalán keresztül bankkártyával is fel lehetett tölteni. A weboldalon a továbbiakban kezelni lehetett a karkötőn lévő összeget, megnézhettük egyenlegünket, tranzakciós listánkat, megváltoztathattuk a karkötő PIN-kódját, vagy akár egyenlegünkről a bankszámlánkra is utalhattunk.
A prepaid, azaz feltöltős karkötő mellett a látogatók természetesen fizethettek meglévő egyérintéses bankkártyájukkal, vagy arra alkalmas mobiltelefonjaikkal is. (MTI és a Mastercard sajtóközleménye)
Kapcsolódó cikkeink
Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mire költenek a magyar fiatalok? – 5,4 milliárd táplálékkiegészítőkre, utazásra és telefonra
Egymilliárdos mérföldkőhöz érkezett az egyik legsikeresebb magyar startup, a Diverzum.…
Tovább olvasom >A fiatalok egyre tudatosabbak a bőrápolás terén
A Helia-D reprezentatív kutatása szerint a 20-39 éves magyar nők…
Tovább olvasom >Magyarország legkedveltebb hot-dogja: a MOL Fresh Corner hot-dog!
A MOL Fresh Corner hot-dogja immár hivatalosan is Magyarország legkedveltebb…
Tovább olvasom >