EDUTime-konferencia húsbavágó témákról
A védjegyhasználó cégek képviselői nagy érdeklődéssel fogadták a Magyar Termék Nonprofit Kft. új rendezvényét, az EDUTime konferenciát. A Budapesten megtartott esemény fókuszában húsbavágó, gyártót, kereskedőt és fogyasztót egyaránt érintő aktuális kérdések álltak.
Pogátsa Zoltán közgazdász globális gazdasági helyzetelemzésébe ágyazva boncolgatta a hazai fejlődési lehetőségeket, és adott inflációs prognózist.
Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője a mezőgazdasági kkv-k exportesélyeit támogató agrárkormányzati intézkedéseket ismertette.
A kerekasztal-beszélgetésben pedig dr. Ökrös Oszkár, az Agrárminisztérium nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára; Hollósi Dávid, az MKB és a Takarékbank Agrár- és Élelmiszeripari Üzletág ügyvezető igazgatója, Antal Csaba, a Pek-Snack Kft. ügyvezetője, valamint Szebeni Zoltán, az Abonett Kft. ügyvezetője olyan gyakorlati témákról mondták el véleményüket, mint például hogyan változhat a forint árfolyama; mikor csökkenhetnek a hitelkamatok; lendületet vehetnek-e ismét a lakossági költések; de szó volt a kormányzat által februárban indított Baross Gábor Újraiparosítási Hitelprogramról (BGH) és az exportpiacokról is. //
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Kedvező tapasztalatokkal zárult a nyári Nébih-ellenőrzések első szakasza
Kedvező tapasztalatokkal zárult a nyári szezonális ellenőrzés első szakasza. A…
Tovább olvasom >Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >