Edukációs kampány a zöldség- és a gyümölcsfogyasztásért
A francia szakmaközi szervezet, az Interfel és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara közös kampányának célja a gyermekek egészségének megőrzése. A két szervezet ezzel a kezdeményezéssel kívánja vonzóvá tenni és növelni a zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és a gyermekes családok körében Magyarországon. Az Európai Friss Kalandok című kampány Frutti és Vegi, a program két figuráján keresztül, játékos módon hívja fel a figyelmet arra, hogy a zöldségek és gyümölcsök nemcsak finomak és egészségesek, de fogyasztásuk egyben szórakoztató élmény is.
– Az Európai Friss Kalandok kampány elsősorban a 6–14 éves korú gyermekekre fókuszál, ugyanakkor mellettük igyekszünk megszólítani a családokat és az idősebb generációt is, akik még megőrizték a zöldség-gyümölcs fogyasztás és felhasználás hagyományos kultúráját, és képesek azt átadni a jövő generációjának. Arra buzdítjuk a szülőket és a nagyszülőket, hogy vegyenek részt ebben a kampányban, és osztozzanak a gyermekükkel, unokájukkal a zöldség- és gyümölcsfogyasztás élményében – hívta fel a figyelmet Győrffy Balázs, a NAK elnöke. //
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Magyar sertéshúsból készült ételek kerüljenek az ünnepi asztalra!
Nem csak a halas ételek kerülnek középpontba az ünnepi időszakban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >