Edukációs kampány a zöldség- és a gyümölcsfogyasztásért
A francia szakmaközi szervezet, az Interfel és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara közös kampányának célja a gyermekek egészségének megőrzése. A két szervezet ezzel a kezdeményezéssel kívánja vonzóvá tenni és növelni a zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és a gyermekes családok körében Magyarországon. Az Európai Friss Kalandok című kampány Frutti és Vegi, a program két figuráján keresztül, játékos módon hívja fel a figyelmet arra, hogy a zöldségek és gyümölcsök nemcsak finomak és egészségesek, de fogyasztásuk egyben szórakoztató élmény is.
– Az Európai Friss Kalandok kampány elsősorban a 6–14 éves korú gyermekekre fókuszál, ugyanakkor mellettük igyekszünk megszólítani a családokat és az idősebb generációt is, akik még megőrizték a zöldség-gyümölcs fogyasztás és felhasználás hagyományos kultúráját, és képesek azt átadni a jövő generációjának. Arra buzdítjuk a szülőket és a nagyszülőket, hogy vegyenek részt ebben a kampányban, és osztozzanak a gyermekükkel, unokájukkal a zöldség- és gyümölcsfogyasztás élményében – hívta fel a figyelmet Győrffy Balázs, a NAK elnöke. //
Kapcsolódó cikkeink
NAK: a fogyasztókat is kedvezőtlenül érintené az uniós agrártámogatások elvonása
Súlyosan érintené a kis- és közepes gazdaságokat az uniós agrártámogatások…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: csemegekukoricából a tavalyi termésmennyiség valószínűsíthető
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi…
Tovább olvasom >A fogyasztókat is kedvezőtlenül érintené az uniós agrártámogatások elvonása
Súlyosan érintené a kis- és közepes gazdaságokat az uniós agrártámogatások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >