Eddigi legnagyobb nyereményakcióját indította el a Magyar Termék
Az elmúlt nyolc év legnagyobb közös marketingakcióját szervezte meg a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. Az idén új rekord született: 15 cég vesz részt a játékban, amelynek nő a nyereményalapja és a reklámbüdzséje is, a főnyeremény pedig egy Opel Crossland-X, amit akár egy szalvéta megvásárlásával is megszerezhet a szerencsés nyertes.
– A 2017-es akcióban közel 19 ezren játszottak, sokan visszatérően, egy játékos átlagosan közel négy kóddal. A promóciós oldal látogatóinak 14 százaléka regisztrált, ez a konverziós ráta kimagasló eredmény. A cégek minimális összegért vettek részt termékeikkel egy nagyszabású nyereményjátékban. A sikert mutatja, hogy a csatlakozó gyártók száma az idén megduplázódott – emelte ki Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Az idei „Merre húz a SZÍVed?” nyereményjáték a napokban indult és január elejéig tart, a nyereményekért azok indulhatnak, akik a résztvevő társaságok (Aquarius Aqua, Ági Nektár, Bábolna Bio, Cerbona, Ceres, Duna-Dráva Cement, Detki Keksz, Globus, Gyulahús, Mary-Ker Pasta, Nádudvari, Sága, Sofidel, Szerencsi Bonbon, U és U) több mint 350 védjegyes termékéből vásárolnak, és az ezt bizonyító blokk AP kódját, valamint a vásárlási státuszt feltöltik a játék weboldalán.
A játékban újítás, hogy online szerencsekerékkel sorsolják ki az ajándékokat, és senki sem távozik üres kézzel, a felajánlott kedvezmények, a napi nyeremények mellett hetente egy Samsonite bőröndöt, havonta összesen négy családi wellnesshétvégét és főnyereményként egy Opel Crossland X-et sorsolnak ki.
Kapcsolódó cikkeink
BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Több mint 160 ezer blokkal játszottak a Tesco vásárlói a 60 millió forintot meghaladó nyereményekért
A Tesco február végén zárult nagyszabású nyereményjátékában hat hét alatt…
Tovább olvasom >Johnnie Walker X DRK nyereményjáték
Március 8-án, az idei nemzetközi nőnapon a Johnnie Walker a…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >