Eddigi legnagyobb nyereményakcióját indította el a Magyar Termék
Az elmúlt nyolc év legnagyobb közös marketingakcióját szervezte meg a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. Az idén új rekord született: 15 cég vesz részt a játékban, amelynek nő a nyereményalapja és a reklámbüdzséje is, a főnyeremény pedig egy Opel Crossland-X, amit akár egy szalvéta megvásárlásával is megszerezhet a szerencsés nyertes.
– A 2017-es akcióban közel 19 ezren játszottak, sokan visszatérően, egy játékos átlagosan közel négy kóddal. A promóciós oldal látogatóinak 14 százaléka regisztrált, ez a konverziós ráta kimagasló eredmény. A cégek minimális összegért vettek részt termékeikkel egy nagyszabású nyereményjátékban. A sikert mutatja, hogy a csatlakozó gyártók száma az idén megduplázódott – emelte ki Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Az idei „Merre húz a SZÍVed?” nyereményjáték a napokban indult és január elejéig tart, a nyereményekért azok indulhatnak, akik a résztvevő társaságok (Aquarius Aqua, Ági Nektár, Bábolna Bio, Cerbona, Ceres, Duna-Dráva Cement, Detki Keksz, Globus, Gyulahús, Mary-Ker Pasta, Nádudvari, Sága, Sofidel, Szerencsi Bonbon, U és U) több mint 350 védjegyes termékéből vásárolnak, és az ezt bizonyító blokk AP kódját, valamint a vásárlási státuszt feltöltik a játék weboldalán.
A játékban újítás, hogy online szerencsekerékkel sorsolják ki az ajándékokat, és senki sem távozik üres kézzel, a felajánlott kedvezmények, a napi nyeremények mellett hetente egy Samsonite bőröndöt, havonta összesen négy családi wellnesshétvégét és főnyereményként egy Opel Crossland X-et sorsolnak ki.
Kapcsolódó cikkeink
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >Elkezdődött a meggy fogyasztásösztönző kampány
Míg tavaly a vártnál később, idén az időjárási körülmények miatt…
Tovább olvasom >Versenyt hirdetett a Lipton a brit kiskereskedőknek
A nyári szezont egy a kiskereskedők számára meghirdetett versennyel indítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >