ECR = Hatékony reagálás a fogyasztóra
Az ECR angol rövidítés. Az Efficient Consumer Response magyarul azt jelenti: Hatékony reagálás a fogyasztóra. Az ECR Europe kereskedelmi és gyártó vállalatok 1994-ben létrehozott testülete. Célja, hogy az FMCG-piac szereplői minél fogékonyabban reagáljanak a fogyasztói igényekre, és az ellátási láncból kiiktassák a szükségtelen költségeket. Brüsszelben székel a szervezet, és szorosan együttműködik az egyes országok nemzeti ECR-kezdeményezéseivel.
Az európai és országos szintű projektekben szabadon részt vehetnek mind az FMCG-szektorban érdekelt nagy, mind a kis vállalatok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >