ECR = Hatékony reagálás a fogyasztóra
Az ECR angol rövidítés. Az Efficient Consumer Response magyarul azt jelenti: Hatékony reagálás a fogyasztóra. Az ECR Europe kereskedelmi és gyártó vállalatok 1994-ben létrehozott testülete. Célja, hogy az FMCG-piac szereplői minél fogékonyabban reagáljanak a fogyasztói igényekre, és az ellátási láncból kiiktassák a szükségtelen költségeket. Brüsszelben székel a szervezet, és szorosan együttműködik az egyes országok nemzeti ECR-kezdeményezéseivel.
Az európai és országos szintű projektekben szabadon részt vehetnek mind az FMCG-szektorban érdekelt nagy, mind a kis vállalatok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >