ECR = Hatékony reagálás a fogyasztóra
Az ECR angol rövidítés. Az Efficient Consumer Response magyarul azt jelenti: Hatékony reagálás a fogyasztóra. Az ECR Europe kereskedelmi és gyártó vállalatok 1994-ben létrehozott testülete. Célja, hogy az FMCG-piac szereplői minél fogékonyabban reagáljanak a fogyasztói igényekre, és az ellátási láncból kiiktassák a szükségtelen költségeket. Brüsszelben székel a szervezet, és szorosan együttműködik az egyes országok nemzeti ECR-kezdeményezéseivel.
Az európai és országos szintű projektekben szabadon részt vehetnek mind az FMCG-szektorban érdekelt nagy, mind a kis vállalatok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >