ECR = Hatékony reagálás a fogyasztóra
Az ECR angol rövidítés. Az Efficient Consumer Response magyarul azt jelenti: Hatékony reagálás a fogyasztóra. Az ECR Europe kereskedelmi és gyártó vállalatok 1994-ben létrehozott testülete. Célja, hogy az FMCG-piac szereplői minél fogékonyabban reagáljanak a fogyasztói igényekre, és az ellátási láncból kiiktassák a szükségtelen költségeket. Brüsszelben székel a szervezet, és szorosan együttműködik az egyes országok nemzeti ECR-kezdeményezéseivel.
Az európai és országos szintű projektekben szabadon részt vehetnek mind az FMCG-szektorban érdekelt nagy, mind a kis vállalatok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >