E-kereskedelmi összefogás a COVID-19 elleni küzdelemben
Összefogásra buzdítja közösségét a Vatera és a Meska.hu. Az online piacterek közös adományozási akciójukban az oldalak felhasználói ingyen felajánlhatják a rászorulóknak a veszélyhelyzet alatt hasznosnak bizonyuló termékeiket.
A gyűjtés keretében várnak többek között fertőtlenítő szereket, saját készítésű szájmaszkokat, tartós élelmiszereket vagy digitális oktatáshoz igénybe vehető eszközöket. Az összegyűjtött adományokat a Foxpost ingyenesen juttatja el a Magyar Máltai Szeretetszolgálathoz, innen kerülnek a rászorulókhoz.
„Fizikailag távolságot kell tartanunk most embertársainktól, az összefogásra azonban minden eddiginél nagyobb szükség van. A jelenlegi helyzetben sokaknak nincs lehetősége arra, hogy beszerezzék a megfelelő eszközöket a vírus elleni védekezéshez, illetve alapvető, a mindennapokhoz, például tanuláshoz szükséges tárgyak sem állnak rendelkezésükre. Közvetítésünkkel a két piactér felhasználói egyszerűen, és a Foxpost közreműködésének köszönhetően biztonságosan tudnak segítséget nyújtani a rászorulóknak” – mondta Szanitter Áron, a Vatera vezetője.
A Vatera ezenfelül tárgyi eszközökkel segíti a Szent László Kórházat a koronavírus elleni küzdelemben 600 000 forint értékben. Az igények előzetes felmérése és egyeztetése után orvostechnikai berendezéseket adományoznak az intézmény infektológiai osztályának, illetve házon belül is gyűjtést indítottak a saját alkalmazottak körében az osztály részére.
Kapcsolódó cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >