E-kereskedelmi kísérletbe fogott a Poundland
A Pepco tulajdonában lévő Poundland új a boltokban, az árképzésben és a lánc kínálatában változást hozó programot jelentett be, amelynek részét képezi egy e-kereskedelmi kísérleti projekt is.
A „Project Diamond” egyik fő eleme a jövő év elejétől esedékes online rendelési lehetőség házhozszállítással, aminek érdekében a cannocki üzlet fulfillment központtá épül át. A lánc felgyorsítja továbbá a hűtött és fagyasztott élelmiszerek bevezetését 60 üzletében és az év későbbi részében további boltokban is, valamint minden üzletében wifihálózatot épít ki.
A Pep&Co divatmárka sikereire építve további 6 shop-in-shop üzletet nyit a cég, és így több mint 310 Poundland boltban lesz elérhető a cég ruházati kínálata.
A projekt másik kulcselemét a meglévő üzletek átépítése és új üzletnyitások jelentik. Ennek keretében az üzleteket három kategóriába sorolja a cég, és az üzletek kínálatát is ehhez szabja. Az átépítés első hulláma 60 boltot érint, a többi üzletben szeptember elejétől lesz elérhető az új kínálat.
Kapcsolódó cikkeink
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket…
Tovább olvasom >Egyedi megközelítéssel terjeszkedik az online élelmiszerpiacon a Rohlik
Az Európában már öt országban jelenlévő Rohlik Group stratégiája középpontjában…
Tovább olvasom >Európában a határon átnyúló értékesítés 69%-a a piacterekről származik
A 2023/2024-es pénzügyi évben az határokon átnyúló online piac Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >