E-kereskedelmi kísérletbe fogott a Poundland
A Pepco tulajdonában lévő Poundland új a boltokban, az árképzésben és a lánc kínálatában változást hozó programot jelentett be, amelynek részét képezi egy e-kereskedelmi kísérleti projekt is.
A „Project Diamond” egyik fő eleme a jövő év elejétől esedékes online rendelési lehetőség házhozszállítással, aminek érdekében a cannocki üzlet fulfillment központtá épül át. A lánc felgyorsítja továbbá a hűtött és fagyasztott élelmiszerek bevezetését 60 üzletében és az év későbbi részében további boltokban is, valamint minden üzletében wifihálózatot épít ki.
A Pep&Co divatmárka sikereire építve további 6 shop-in-shop üzletet nyit a cég, és így több mint 310 Poundland boltban lesz elérhető a cég ruházati kínálata.
A projekt másik kulcselemét a meglévő üzletek átépítése és új üzletnyitások jelentik. Ennek keretében az üzleteket három kategóriába sorolja a cég, és az üzletek kínálatát is ehhez szabja. Az átépítés első hulláma 60 boltot érint, a többi üzletben szeptember elejétől lesz elérhető az új kínálat.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >