E-kereskedelmi együttműködésre lép az Albertsons a Grubhubbal
A június 25-én bejelentett megállapodás értelmében az éttermi házhozszállítási szolgáltatást kínáló cég akár egy órán belül házhoz szállítja a rendeléseket a kiskereskedő közel 1800 üzletéből.
Az Albertsons a Grubhubot bízta meg azzal, hogy élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást nyújtson a szupermarket-üzemeltető legtöbb üzletéből – közölték a vállalatok.
A megállapodás révén a Grubhub a weboldalát látogatók és applikációját használók számára lehetővé teszi, hogy az Albertsons 2200 üzlete közül mintegy 1800-ból élelmiszert rendeljenek. A vállalat szóvivője szerint a Grubhub a szolgáltatást a jövőben más olyan területekre is ki kívánja terjeszteni, ahol már egyébként is jelen van.
Az éttermi házhozszállító cég számára az Albertsons az első országos élelmiszerkereskedelmi partner, akit a Grubhub egyfajta ugródeszkaként használna az élelmiszer-házhozszállításban való jelenléte növelésére az olyan, az üzletágat uraló cégekkel szemben, mint az Instacart és a Doordash. A Grubhub online piacterén keresztül teljesíti a megrendeléseket az Albertsons, a Safeway, a Vons, a Jewel-Osco, a Shaw’s, az Acme és a Tom Thumb láncok számára várhatóan egy órán belül, bár a kiszállítás gyorsasága nagyban függ majd a vásárolt árucikkek számától és az üzlet, valamint a vásárló lakóhelye közötti távolságtól.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Költséghatékony nyúlhústermelést tesz lehetővé egy magyar fejlesztés
Költséghatékony nyúlhústermelést tesz lehetővé az Állatorvostudományi Egyetem és a Tetrabbit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >