E-kereskedelmi együttműködésre lép az Albertsons a Grubhubbal
A június 25-én bejelentett megállapodás értelmében az éttermi házhozszállítási szolgáltatást kínáló cég akár egy órán belül házhoz szállítja a rendeléseket a kiskereskedő közel 1800 üzletéből.
Az Albertsons a Grubhubot bízta meg azzal, hogy élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást nyújtson a szupermarket-üzemeltető legtöbb üzletéből – közölték a vállalatok.
A megállapodás révén a Grubhub a weboldalát látogatók és applikációját használók számára lehetővé teszi, hogy az Albertsons 2200 üzlete közül mintegy 1800-ból élelmiszert rendeljenek. A vállalat szóvivője szerint a Grubhub a szolgáltatást a jövőben más olyan területekre is ki kívánja terjeszteni, ahol már egyébként is jelen van.
Az éttermi házhozszállító cég számára az Albertsons az első országos élelmiszerkereskedelmi partner, akit a Grubhub egyfajta ugródeszkaként használna az élelmiszer-házhozszállításban való jelenléte növelésére az olyan, az üzletágat uraló cégekkel szemben, mint az Instacart és a Doordash. A Grubhub online piacterén keresztül teljesíti a megrendeléseket az Albertsons, a Safeway, a Vons, a Jewel-Osco, a Shaw’s, az Acme és a Tom Thumb láncok számára várhatóan egy órán belül, bár a kiszállítás gyorsasága nagyban függ majd a vásárolt árucikkek számától és az üzlet, valamint a vásárló lakóhelye közötti távolságtól.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >