E-commerce csomagoló-laboratóriumot nyitott a Smurfit Kappa
Megnyitotta új, csomagoló-laboratóriumát a Smurfit Kappa az Egyesült Királyságban. A northhamptoni egység ugyanazzal az ISTA-minősítéssel rendelkezik, mint az Amazon, az Alibaba vagy az eBay.
Az új laboratórium tovább növeli a Smurfit Kappa csomagolástesztelési központjainak számát, amelyek a gyártókat és a retailereket egyaránt támogatják abban, hogy fejlődjenek, teszteljenek és új csomagolási megoldásokkal álljanak elő az e-commerce-ben.
A megnövekedett e-kereskedelmi rendelések sokat segítettek a cégnek abban, hogy növeljék első negyedéves teljesítményüket. A tavalyi évhez képest 6%-kal 2,27 milliárd euróra növelték bevételüket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temu árelőnnyel csábít, de hosszú távon nem építhet stabil vásárlói lojalitást
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője figyelmeztetett a Temuhoz hasonló…
Tovább olvasom >Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >Magyarország előfizet: így változtatja meg az életünket az előfizetéses e-kereskedelem
Forradalmasítja a vásárlást, nagyobb megtakarítást, kényelmet, személyre szabott ajánlatokat és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a lakosság fogyasztása?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Gondtalan fogyasztók? Jókora különbségek a középkorúak táborában
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben,…
Tovább olvasom >18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >