Dzsemmel töltött vegán fánkot kínál a Tesco
A brit Tesco Wicked Kitchen termékkínálatában dzsemmel töltött vegán fánkot kínál Jazzy Jam Doughnuts néven. A termékbevezetés a vállalat stratégiájának része, melynek keretében bővíteni kívánja növényi alapú élelmiszer-kínálatát, és a vásárlóknak izgalmas új vegán élvezeti terméket kínál. A termék ötös csomagban elérhető, csomagonként 1 fontért.
A Tesco saját pékségében legnépszerűbb pékáru mindig is a dzsemmel töltött fánk volt, így a mozgalom erősödésével kézenfekvő volt egy vegán változat fejlesztése.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >