Düsseldorfi EuroCIS: Továbbra is költenek a kereskedelmi informatikára
– A kereskedelmi vállalatok vezetői tudják, hogy számukra szinte minden területen nélkülözhetetlen a modern információs technológia ahhoz, hogy helytállhassanak a piaci versenyben. Ezért a gazdasági válság ellenére is terveznek informatikai beruházásokat – foglalta össze az idei EurroCIS szakvásár fő tanulságát dr. Bernd Hallier, az Európai Kereskedelmi Intézet igazgatója, az EuroCIS szakmai tanácsadó testületének elnöke.
Máté Szilvia, a szakvásár magyarországi képviselője elmondta: Düsseldorfban a kereskedelmi informatika szokásos februári, nemzetközi kiállításán tizennyolc ország 216 vállalata mutatta be kínálatát. Az új fejlesztések sorából kiemelkedtek a pénztárak munkáját gyorsító rendszerek, ideértve az önkiszolgáló fizetés elterjesztését szolgáló megoldásokat.
– A három nap alatt 5300 szakmai látogató kereste fel a Rajna menti vásárközpontban az EuroCIS-t, valamivel többen tehát, mint legutóbb, két évvel ezelőtt. A látogatók közel fele a kereskedelmi vállalatok topmenedzserei közül került ki – nyilatkozta Máté Szilvia.
B.E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >