Düsseldorfi EuroCIS: Továbbra is költenek a kereskedelmi informatikára
– A kereskedelmi vállalatok vezetői tudják, hogy számukra szinte minden területen nélkülözhetetlen a modern információs technológia ahhoz, hogy helytállhassanak a piaci versenyben. Ezért a gazdasági válság ellenére is terveznek informatikai beruházásokat – foglalta össze az idei EurroCIS szakvásár fő tanulságát dr. Bernd Hallier, az Európai Kereskedelmi Intézet igazgatója, az EuroCIS szakmai tanácsadó testületének elnöke.
Máté Szilvia, a szakvásár magyarországi képviselője elmondta: Düsseldorfban a kereskedelmi informatika szokásos februári, nemzetközi kiállításán tizennyolc ország 216 vállalata mutatta be kínálatát. Az új fejlesztések sorából kiemelkedtek a pénztárak munkáját gyorsító rendszerek, ideértve az önkiszolgáló fizetés elterjesztését szolgáló megoldásokat.
– A három nap alatt 5300 szakmai látogató kereste fel a Rajna menti vásárközpontban az EuroCIS-t, valamivel többen tehát, mint legutóbb, két évvel ezelőtt. A látogatók közel fele a kereskedelmi vállalatok topmenedzserei közül került ki – nyilatkozta Máté Szilvia.
B.E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >