Düsseldorfi EuroCIS: Továbbra is költenek a kereskedelmi informatikára
– A kereskedelmi vállalatok vezetői tudják, hogy számukra szinte minden területen nélkülözhetetlen a modern információs technológia ahhoz, hogy helytállhassanak a piaci versenyben. Ezért a gazdasági válság ellenére is terveznek informatikai beruházásokat – foglalta össze az idei EurroCIS szakvásár fő tanulságát dr. Bernd Hallier, az Európai Kereskedelmi Intézet igazgatója, az EuroCIS szakmai tanácsadó testületének elnöke.
Máté Szilvia, a szakvásár magyarországi képviselője elmondta: Düsseldorfban a kereskedelmi informatika szokásos februári, nemzetközi kiállításán tizennyolc ország 216 vállalata mutatta be kínálatát. Az új fejlesztések sorából kiemelkedtek a pénztárak munkáját gyorsító rendszerek, ideértve az önkiszolgáló fizetés elterjesztését szolgáló megoldásokat.
– A három nap alatt 5300 szakmai látogató kereste fel a Rajna menti vásárközpontban az EuroCIS-t, valamivel többen tehát, mint legutóbb, két évvel ezelőtt. A látogatók közel fele a kereskedelmi vállalatok topmenedzserei közül került ki – nyilatkozta Máté Szilvia.
B.E.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >