Dupla SIÓ siker a SIAL D’OR hazai fordulóján

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 03. 05. 00:02

Február 21-én tartották a Sial D’Or termék világverseny magyarországi fordulóját. A hazai FMCG-piac ismert szakembereiből álló zsűri számos kategóriában hirdetett győztest.

A SIÓ-ECKES Kft. két kategóriában is képviselheti az idei világversenyen a hazai élelmiszeripart. A tavaly októberben bemutatkozott SIÓ Prémium PET csomagolású gyümölcslevek a magyar „Nem alkoholos italok” kategóriáját, míg a 2008-ban megjelent SIÓ VitaTigris Gyümölcspüré az „Édes élelmiszerek” között mérettetik meg a világverseny májusi párizsi döntőjén.
A SIÓ az elmúlt években is folyamatos innovációs tevékenységével nagy mértékben hozzájárult a hazai élelmiszer piac fejlődéséhez. A fogyasztóközpontú fejlesztéseket nemcsak a vásárlói visszajelzések, hanem a szakma is elismeri. A SIÓ VitaTigris Gyümölcspüré olyan új kategóriát teremtett Magyarországon, mely a nyugat-európai országokban nem ismeretlen, és jelentősen hozzájárul az egészséges táplálkozáshoz és a gyermekek egészségneveléséhez. A termékek nem tartalmaznak tartósítószert, hozzáadott cukrot, sem színezéket.
A SIÓ Prémium termékcsalád aszeptikus PET csomagolásban történő megjelenése történelmi jelentőségű lépés a több mint 30 éves márka életében. A SIÓ Prémium juice-ok és nektárok tartósítószer- és mesterséges színezékmentesek.
A kiváló, elsősorban hazai termelők által beszállított alapanyagai, valamint szigorú minőségpolitikájának köszönhetően a SIÓ-ECKES immár a 30 százalékos piaci részesedés határait súrolja a magyar gyümölcslépiacon, megelőzve ezzel bármely más piaci szereplőt. Az elmúlt év tapasztalatai alapján elmondható, hogy a válságban az erős, tradicionális, mindig kiváló minőséget nyújtó márkák megtartják a hazai fogyasztók lojalitását – tartalmazza a cég közleménye.




Kapcsolódó cikkeink