Dupla győzelem a Republicnál: a PENNY PR és employer branding feladatokra adott megbízást
A PENNY Magyarország PR kommunikációs feladatait meghívásos tenderen, az employer branding projekteket pedig egy próbafeladat keretében nyerte el az ügynökség. A Republic Group content divíziója jelentősen átalakult az elmúlt két évben, így a PR, PA és social területek mellett már kreatív és digitális megoldásokkal is erősítik ügyfeleik kampányait.
A PENNY-nél idén a meglévő, elkötelezett vásárlók mellett kiemelt figyelmet kapnak a fiatalabb célcsoportok is, valamint a magas minőségű wellbeing (bio, laktóz- és gluténmentes, cukorkontroll és vegán) termékek is fókuszba kerülnek. Mindezeket a célokat változatos content eszközökkel; influencer együttműködésekkel, kitelepülésekkel, eseményekkel, videós megoldásokkal és klasszikus tartalmi stratégiákkal valósítja meg az áruházlánc és az ügynökség csapata.
„A tenderfeladat kidolgozása során végig szem előtt tartottuk, hogy milyen multidimenziós tartalomstratégiai megoldásokkal érhetjük el a leghatékonyabban a PENNY teljes célcsoportját, beleértve a most fiatal felnőttkorba lépő generációt is. Éppen ezért a tradicionális PR eszközöket kiegészítve rengeteg videós és short form tartalommal, véleményvezér együttműködéssel készülünk az idei év kiemelt témáira.”
– fogalmazott Zámbó Anna, a Republic Group Content Directora.
„Kiemelt célunk, hogy minél többen értesüljenek a fenntartható, egészséges és pénztárcabarát alternatívákról, amelyek a PENNY üzletekben kaphatóak. Mindemellett pedig izgalmas kezdeményezésekkel szeretnénk betekintést nyújtani társadalmi és környezeti felelősségvállalásunk törekvéseibe és eredményeibe is.”
– mondta el az együttműködésről Kazatsay Eszter a PENNY Magyarország Kommunikációs Vezetője.
Lojalitás építés és motiváció a PENNY-nél
Az employer branding stratégia kidolgozása során olyan új ötletek felkutatása volt a cél, amelyek támogatják, hatékonyabbá teszik a vállalati kommunikáció működését a megváltozott, kihívásokkal teli munkaerőpiaci környezetben. Mindemellett pedig figyelemfelkeltőek a Z generáció számára is.
„A Republic csapatával közösen az idei év egy új kommunikációs stratégia megvalósításáról szól majd, tovább erősítve a PENNY munkáltatói szerepének és márkaértékeinek tudatosítását, a jelentkezők számának növelését, mindezt egyedi, megkülönböztethető módon.”
– nyilatkozta Steványik Tamás, a PENNY Magyarország HR osztályvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >