Dunnhumby: még közelebb a fogyasztóhoz
A dunnhumby közel 30 év adatelemzési tudására alapozva indította el 2 éve a média üzletágat, mely során 2000 in-store és online kampányt valósított meg Közép-Európában.
Kis Fruzsina media planner szerint: „A vásárlói viselkedés elemzésekre és insightokra épülő retail média szaktudásunk lehetővé teszi a vevők hatékony célzását, elérését és a kampányok eredményességének mérését. Értékeléseink elérési, forgalmi és vásárlói viselkedésre vonatkozó adatokat tartalmaznak. Plusz szolgáltatásként a Shopper Thoughts panelen keresztül végzett kvantitatív kérdőíves kutatásokkal megérthetjük a vásárlói döntések okait, ezáltal hatékonyabban tudjuk megtervezni a jövőbeni kampányokat.”
A FrieslandCampina Hungária Zrt. 2019-ben egy új termékkel jelent meg a piacon, a Pöttyös Kakaós Tejjel, melyet 2019 május és júniusában egy látványos in-store kampánnyal támogattak meg. A Tesco keresztfősoron kihelyezett raklapok több mint 100 hipermarketben kerültek dekorálásra. A kampányt követően a dunnhumby Shopper Thoughts paneljén keresztül több mint 900 olyan Tesco ClubCard vásárló töltött ki kérdőívet, akik a promóció időszaka alatt látogatták a kampányban részt vevő áruházakat, annak érdekében, hogy részletesebb képet kapjunk arról, mennyire segítette elő a POS- kampány az új termék megismertetését és megítélését.
Az eredmények alapján a vásárlók 52%-a emlékezett a dekorációra, továbbá több mint 60% egyetértett abban, hogy a kampány világos üzenettel rendelkezett és jól illeszkedett a márkához. A válaszadók 43%-a teljes mértékben vagy részben a dekoráció miatt vásárolta meg a Pöttyös Kakaós Tejet, és több mint 40% szeretne a jövőben hasonló kampányt látni. A válaszadók kétharmada egyetért azzal, hogy a Pöttyös márka kiváló minőségű termékeket kínál, és közel fele úgy gondolja, hogy a termékek ára is kedvező.
A kampány értékeléséből jól látható, hogy a dekoráció úgy és ott szólította meg a vásárlókat, ahogy terveztük, hozzájárulva a kívánt értékesítési eredményhez és brand célok eléréséhez. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek legyen egy Tescója!
Rekordinfláció ide, növekvő terhek oda, a Tesco több területen is…
Tovább olvasom >Az AI-t veti be a brit Tesco a vásárlói hűség növelése érdekében
Intenzíven harcol a vásárlók hűségének elnyeréséért Nagy-Britanniában a piacvezető Tesco…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >