Dunnhumby: egyre több fogyasztó vásárol egynél több élelmiszerboltban a legalacsonyabb árakat keresve
A Dunnhumby kutatóintézet új tanulmányának megállapításai szerint az Egyesült Államokban a 18-44 éveseket érinti leginkább a megélhetési válság, amely hatással van élelmiszer-vásárlási szokásaikra.
A Dunnhumby Consumer Trends Tracker augusztus legelején közzétett negyedik hulláma szerint az áprilisban megkérdezett fogyasztók 40 százaléka több élelmiszerboltban is vásárol, hogy megtalálja a legalacsonyabb árakat – arányuk 9%-kal nagyobb, mint egy évvel ezelőtt.
Az immár egy éve háromhavonta végzett nyomonkövetés a legutóbbi hullámban azt találta, hogy az amerikai fogyasztók úgy vélik, az élelmiszer-infláció 15 százalékponttal magasabb, mint az áprilisban mért 7,1%-os tényleges éves infláció.
– Az immár egy éve tartó vizsgálat során az a nagyon aggasztó tendencia rajzolódik ki az adatokból, hogy az amerikaiak közel egyharmada, a fiatalabb amerikaiak közel 40%-a pénzügyi aggályok okán kihagy étkezéseket. Kutatásunk hullámról hullámra azt mutatja, hogy a megélhetési válság leginkább a 18-44 éves korosztályt sújtja, és egyelőre nem látszik, hogy e válság enyhülne – mondta Matt O’Grady, a Dunnhumby amerikai elnöke nyilatkozatában.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonul a Getir az USA-ból, de a FreshDirect folytatja működését
A gyorskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy tőkéjét hazai piacára, Törökországba csoportosítja…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >További cikkeink
OECD: Az élelmiszerár-infláció meredeken csökkent a legtöbb országban
Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a…
Tovább olvasom >A legolcsóbb élelmiszereket vizsgálták a Nébih szakemberei
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a fogyasztók védelme érdekében az…
Tovább olvasom >Már az üzletek polcain a Szentkirályi Magyarország betétdíjas PET-palackjai
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a DRS…
Tovább olvasom >