Dunnhumby: egyre több fogyasztó vásárol egynél több élelmiszerboltban a legalacsonyabb árakat keresve
A Dunnhumby kutatóintézet új tanulmányának megállapításai szerint az Egyesült Államokban a 18-44 éveseket érinti leginkább a megélhetési válság, amely hatással van élelmiszer-vásárlási szokásaikra.
A Dunnhumby Consumer Trends Tracker augusztus legelején közzétett negyedik hulláma szerint az áprilisban megkérdezett fogyasztók 40 százaléka több élelmiszerboltban is vásárol, hogy megtalálja a legalacsonyabb árakat – arányuk 9%-kal nagyobb, mint egy évvel ezelőtt.
Az immár egy éve háromhavonta végzett nyomonkövetés a legutóbbi hullámban azt találta, hogy az amerikai fogyasztók úgy vélik, az élelmiszer-infláció 15 százalékponttal magasabb, mint az áprilisban mért 7,1%-os tényleges éves infláció.
– Az immár egy éve tartó vizsgálat során az a nagyon aggasztó tendencia rajzolódik ki az adatokból, hogy az amerikaiak közel egyharmada, a fiatalabb amerikaiak közel 40%-a pénzügyi aggályok okán kihagy étkezéseket. Kutatásunk hullámról hullámra azt mutatja, hogy a megélhetési válság leginkább a 18-44 éves korosztályt sújtja, és egyelőre nem látszik, hogy e válság enyhülne – mondta Matt O’Grady, a Dunnhumby amerikai elnöke nyilatkozatában.
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >