Dunnhumby: egyre több fogyasztó vásárol egynél több élelmiszerboltban a legalacsonyabb árakat keresve
A Dunnhumby kutatóintézet új tanulmányának megállapításai szerint az Egyesült Államokban a 18-44 éveseket érinti leginkább a megélhetési válság, amely hatással van élelmiszer-vásárlási szokásaikra.
A Dunnhumby Consumer Trends Tracker augusztus legelején közzétett negyedik hulláma szerint az áprilisban megkérdezett fogyasztók 40 százaléka több élelmiszerboltban is vásárol, hogy megtalálja a legalacsonyabb árakat – arányuk 9%-kal nagyobb, mint egy évvel ezelőtt.
Az immár egy éve háromhavonta végzett nyomonkövetés a legutóbbi hullámban azt találta, hogy az amerikai fogyasztók úgy vélik, az élelmiszer-infláció 15 százalékponttal magasabb, mint az áprilisban mért 7,1%-os tényleges éves infláció.
– Az immár egy éve tartó vizsgálat során az a nagyon aggasztó tendencia rajzolódik ki az adatokból, hogy az amerikaiak közel egyharmada, a fiatalabb amerikaiak közel 40%-a pénzügyi aggályok okán kihagy étkezéseket. Kutatásunk hullámról hullámra azt mutatja, hogy a megélhetési válság leginkább a 18-44 éves korosztályt sújtja, és egyelőre nem látszik, hogy e válság enyhülne – mondta Matt O’Grady, a Dunnhumby amerikai elnöke nyilatkozatában.
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >