Duffy a Coca-Cola light idei arca
A brit üdítőital-konszern bejelentette, hogy Duffy lesz a Coca-Cola light 2009-es európai reklámkampányának arca. A walesi születésű, háromszor is Grammy-díjra jelölt énekes popsztárt tündöklő tehetsége, és nem csupán a 20–35 év közötti fiatal női korosztály elérése érdekében kérte fel a szerepre a Coca-Cola.
– Kommunikációnk során aktuális társadalmi és kulturális kérdésekkel is foglalkozunk, amelyhez kapcsolódóan Duffy hitelesen képviseli a modern nők világszemléletét, ezért biztosak vagyunk benne, hogy a korábbiakhoz hasonlóan ez a Coca-Cola light reklámkampány is emblematikus lesz – nyilatkozta a brit Coca-Cola marketingigazgatója, Cathryn Sleight.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >