Duffy a Coca-Cola light idei arca
A brit üdítőital-konszern bejelentette, hogy Duffy lesz a Coca-Cola light 2009-es európai reklámkampányának arca. A walesi születésű, háromszor is Grammy-díjra jelölt énekes popsztárt tündöklő tehetsége, és nem csupán a 20–35 év közötti fiatal női korosztály elérése érdekében kérte fel a szerepre a Coca-Cola.
– Kommunikációnk során aktuális társadalmi és kulturális kérdésekkel is foglalkozunk, amelyhez kapcsolódóan Duffy hitelesen képviseli a modern nők világszemléletét, ezért biztosak vagyunk benne, hogy a korábbiakhoz hasonlóan ez a Coca-Cola light reklámkampány is emblematikus lesz – nyilatkozta a brit Coca-Cola marketingigazgatója, Cathryn Sleight.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >