Duffy a Coca-Cola light idei arca
A brit üdítőital-konszern bejelentette, hogy Duffy lesz a Coca-Cola light 2009-es európai reklámkampányának arca. A walesi születésű, háromszor is Grammy-díjra jelölt énekes popsztárt tündöklő tehetsége, és nem csupán a 20–35 év közötti fiatal női korosztály elérése érdekében kérte fel a szerepre a Coca-Cola.
– Kommunikációnk során aktuális társadalmi és kulturális kérdésekkel is foglalkozunk, amelyhez kapcsolódóan Duffy hitelesen képviseli a modern nők világszemléletét, ezért biztosak vagyunk benne, hogy a korábbiakhoz hasonlóan ez a Coca-Cola light reklámkampány is emblematikus lesz – nyilatkozta a brit Coca-Cola marketingigazgatója, Cathryn Sleight.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >