Duffy a Coca-Cola light idei arca
A brit üdítőital-konszern bejelentette, hogy Duffy lesz a Coca-Cola light 2009-es európai reklámkampányának arca. A walesi születésű, háromszor is Grammy-díjra jelölt énekes popsztárt tündöklő tehetsége, és nem csupán a 20–35 év közötti fiatal női korosztály elérése érdekében kérte fel a szerepre a Coca-Cola.
– Kommunikációnk során aktuális társadalmi és kulturális kérdésekkel is foglalkozunk, amelyhez kapcsolódóan Duffy hitelesen képviseli a modern nők világszemléletét, ezért biztosak vagyunk benne, hogy a korábbiakhoz hasonlóan ez a Coca-Cola light reklámkampány is emblematikus lesz – nyilatkozta a brit Coca-Cola marketingigazgatója, Cathryn Sleight.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >