Dubajban mutat be magyar élelmiszereket az Agrármarketing Centrum
Az Agrármarketing Centrum (AMC) magyar élelmiszereket mutat be a világ egyik vezető élelmiszeripari szakkiállításán, amely hétfőtől péntekig tart nyitva Dubajban – közölte az AMC hétfőn az MTI-vel.

(Fotó: Agrármarketing Centrum)
A Gulfood a térség legnagyobb élelmiszeripari rendezvénye, ahol nyolc szektorban vonulhatnak föl a kiállítók. A közlemény szerint az élelmiszerpiac fejlődését mutatja, hogy nemrég egészséges és wellness termékekkel bővült a kiállítás kínálata.
A magyar cégek körében az exportlehetőségek miatt különösen népszerű a Gulfood, a Közel-Kelet élelmiszerigénye folyamatosan nő – tették hozzá
Az AMC közösségi standján 22 kiállító termékei kaptak helyet, többek között húskészítmények, szárított gyümölcsök és zöldségek, sporttápszerek, méz, hidegen sajtolt olaj, kenyérhelyettesítő. Kiemelték ezek közül a Bábolna Élelmiszeripari Kft. libamájtermékét, amely a legjobb innovatív termékeket díjazó programban a legjobb hús- és baromfitermék kategória jelöltjei közé került. A látogatóknak interaktív eszközökkel bemutatják a 2021-ben létrehozott Hungarian Food Business Programot is, amely a magyar élelmiszergyártók külpiaci térnyerését segíti – olvasható a közleményben.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Minden termelőnek lehetőséget kínálnak az agrártámogatások
A rövid ellátási láncok erősítik a helyi gazdaságot, az élelmiszer-önellátást,…
Tovább olvasom >„Az idei év legfontosabb feladata a tudásátadás” – Interjú Papp Zsolttal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2025-ben kiemelt célként tűzte ki az…
Tovább olvasom >Magyar ételkülönlegességeket is lehet kapni a szingapúri Food and Hotel Asia kiállításon
Idén is megnyílt Szingapúrban a Food and Hotel Asia (FHA)…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >