Dubajban mutat be magyar élelmiszereket az Agrármarketing Centrum
Az Agrármarketing Centrum (AMC) magyar élelmiszereket mutat be a világ egyik vezető élelmiszeripari szakkiállításán, amely hétfőtől péntekig tart nyitva Dubajban – közölte az AMC hétfőn az MTI-vel.

(Fotó: Agrármarketing Centrum)
A Gulfood a térség legnagyobb élelmiszeripari rendezvénye, ahol nyolc szektorban vonulhatnak föl a kiállítók. A közlemény szerint az élelmiszerpiac fejlődését mutatja, hogy nemrég egészséges és wellness termékekkel bővült a kiállítás kínálata.
A magyar cégek körében az exportlehetőségek miatt különösen népszerű a Gulfood, a Közel-Kelet élelmiszerigénye folyamatosan nő – tették hozzá
Az AMC közösségi standján 22 kiállító termékei kaptak helyet, többek között húskészítmények, szárított gyümölcsök és zöldségek, sporttápszerek, méz, hidegen sajtolt olaj, kenyérhelyettesítő. Kiemelték ezek közül a Bábolna Élelmiszeripari Kft. libamájtermékét, amely a legjobb innovatív termékeket díjazó programban a legjobb hús- és baromfitermék kategória jelöltjei közé került. A látogatóknak interaktív eszközökkel bemutatják a 2021-ben létrehozott Hungarian Food Business Programot is, amely a magyar élelmiszergyártók külpiaci térnyerését segíti – olvasható a közleményben.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Rekord részvétel a magyar standon a mentes termékek kiállításán Bécsben
Az Agrármarketing Centrum először vett részt a Free From elnevezésű,…
Tovább olvasom >A Wizz Air felfüggeszti dubaji és abu-dzabi-i járatait
A közel-keleti konfliktus eszkalálódása, valamint az ennek nyomán elrendelt légtérzárak…
Tovább olvasom >Rekordszámú résztvevő a prágai üzleti fórumon
Rekordszámú résztvevővel zajlott a Hungarian Food Business Program legutóbbi üzletember-találkozója:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >