Duális képzést indít a Praktiker és a Corvinus Egyetem
A Praktiker a Budapesti Corvinus Egyetem Székesfehérvári Campusának Gazdálkodástudományi Karával közösen szeptembertől duális képzést indít gazdálkodás és menedzsment, valamint pénzügy-számvitel szakon – közölte a cég az MTI-vel csütörtökön.
A barkácsáruházlánc a hároméves duális képzés alatt budapesti központjában – többek között a pénzügyi, kontrolling, számvitel, marketing és HR-osztályon – biztosítja, hogy a vállalati ösztöndíjban részesülő hallgatók az egyetemi elméleti oktatások keretében szerzett tudást szakmai gyakorlaton egészíthessék ki. A végzősök a diploma megszerzése után munkaszerződésre is számíthatnak. Ha sikeres lesz az idén próbajelleggel induló program, a későbbiekben bővülhet a képzésben résztvevő hallgatók, a szakirányok, illetve a felsőoktatási partnerintézmények száma.
A közlemény idézi Szijjné Kállai Ildikót, a Praktiker HR-vezetőjét, aki elmondta: az oktatási intézményekkel közösen arra törekszenek, hogy a valós piaci igényeknek megfelelő, gyakorlatorientált képzések induljanak.
A cég a most induló felsőoktatási duális képzés mellett évek óta együttműködik több középfokú oktatási intézménnyel: minden városban, ahol áruháza működik, gyakorlati képzési lehetőséget nyújt a helyi szakközépiskolák megfelelő szakirányain tanuló diákjainak.
A Praktiker barkácsáruházlánc csaknem 1200 embernek ad munkát Magyarországon. A cég 1998-ban nyitotta meg első áruházát, jelenleg 19 egységet működtet. A vállalat januárban került új tulajdonoshoz, ingatlanjait a Wallis csoport vette meg, az operatív cég pedig a Praktiker Építési- és Barkácspiacok Magyarország Kft. ügyvezetője, Karl-Heinz Keth tulajdonába került. A Wallis csoport és Karl-Heinz Keth abban állapodtak meg, hogy az áruházakat üzemeltető operatív céget és az ingatlanokat a jövőben együtt működtetik egy, a Wallis többségi tulajdonában álló közös cég keretében. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >