Drive-thru étterem nélkül: a Jimmy John’s megcsinálta
Új koncepciót vezetett be a Jimmy John’s Floridában: bartowi étkezdéje kizárólag drive thru-val rendelkezik, nincs étteremrészleg, ahová be lehetne ülni.
Egyre több étterem kísérletezik a to-go-only, azaz kizárólag elviteles opcióval. Az új Jimmy John’s teljesen új formátumot képvisel, amely lehetővé teszi többek között, hogy a fogyasztók mobiltelefonjaik segítségével előre leadják rendelésüket, amellyel a brand tartani tudja magát hírnevéhez, amely egyben a márka mottója is: ijesztően gyorsak.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Drive thrut nyit Magyarországon a Starbucks
A Magyarországon az Amrest által üzemeltett Starbucks december közepén nyitja…
Tovább olvasom >Meki food truck – A nap videója
A McDonald’s brazíliai reklámügynöksége műfajilag aligha besorolható vendéglátóhelyetalakított ki, de…
Tovább olvasom >Dalban elmondott rendelés – A nap videója
Nagyban fogadnánk, hogy az olvasók többsége nem hiszi el, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >