Drive-thru étterem nélkül: a Jimmy John’s megcsinálta
Új koncepciót vezetett be a Jimmy John’s Floridában: bartowi étkezdéje kizárólag drive thru-val rendelkezik, nincs étteremrészleg, ahová be lehetne ülni.
Egyre több étterem kísérletezik a to-go-only, azaz kizárólag elviteles opcióval. Az új Jimmy John’s teljesen új formátumot képvisel, amely lehetővé teszi többek között, hogy a fogyasztók mobiltelefonjaik segítségével előre leadják rendelésüket, amellyel a brand tartani tudja magát hírnevéhez, amely egyben a márka mottója is: ijesztően gyorsak.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Drive thrut nyit Magyarországon a Starbucks
A Magyarországon az Amrest által üzemeltett Starbucks december közepén nyitja…
Tovább olvasom >Meki food truck – A nap videója
A McDonald’s brazíliai reklámügynöksége műfajilag aligha besorolható vendéglátóhelyetalakított ki, de…
Tovább olvasom >Dalban elmondott rendelés – A nap videója
Nagyban fogadnánk, hogy az olvasók többsége nem hiszi el, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >