Drive-thru étterem nélkül: a Jimmy John’s megcsinálta
Új koncepciót vezetett be a Jimmy John’s Floridában: bartowi étkezdéje kizárólag drive thru-val rendelkezik, nincs étteremrészleg, ahová be lehetne ülni.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/02/5a6fa69f16c4b.image_-300x225.jpg)
Beülni nem lehet, csak begurulni
Egyre több étterem kísérletezik a to-go-only, azaz kizárólag elviteles opcióval. Az új Jimmy John’s teljesen új formátumot képvisel, amely lehetővé teszi többek között, hogy a fogyasztók mobiltelefonjaik segítségével előre leadják rendelésüket, amellyel a brand tartani tudja magát hírnevéhez, amely egyben a márka mottója is: ijesztően gyorsak.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Drive thrut nyit Magyarországon a Starbucks
A Magyarországon az Amrest által üzemeltett Starbucks december közepén nyitja…
Tovább olvasom >Meki food truck – A nap videója
A McDonald’s brazíliai reklámügynöksége műfajilag aligha besorolható vendéglátóhelyetalakított ki, de…
Tovább olvasom >Dalban elmondott rendelés – A nap videója
Nagyban fogadnánk, hogy az olvasók többsége nem hiszi el, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >