Drasztikusan esett a bevásárlótáskák eladása a szupermarketekben
Egészen jelentősen, 93 százalékkal visszaesett a brit szupermarketekben a bevásárlótáskák vásárlásának aránya, amióta az üzletek „büntetést” szabnak ki azon vevőknek, akik nem hoznak magukkal szatyrot.
A Banish the Bags kampány keretében a vásárlóknak 5 penny-s büntetést kell fizetniük, ha táskát vásárolnak. Öt évvel ezelőtt évente 7,6 millió táska fogyott a Tesco, a Sainsbury’s, az Asda, a Morrisons, a Marks Spencer, a Co-op és a Waitrose üzleteiben. A „büntetés” bevezetése óta ez az arány 549 millióra esett vissza. Az ötpennysekből befolyó összeg karitatív szervezetekhez kerül.
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >