Drasztikusan esett a bevásárlótáskák eladása a szupermarketekben
Egészen jelentősen, 93 százalékkal visszaesett a brit szupermarketekben a bevásárlótáskák vásárlásának aránya, amióta az üzletek „büntetést” szabnak ki azon vevőknek, akik nem hoznak magukkal szatyrot.
A Banish the Bags kampány keretében a vásárlóknak 5 penny-s büntetést kell fizetniük, ha táskát vásárolnak. Öt évvel ezelőtt évente 7,6 millió táska fogyott a Tesco, a Sainsbury’s, az Asda, a Morrisons, a Marks Spencer, a Co-op és a Waitrose üzleteiben. A „büntetés” bevezetése óta ez az arány 549 millióra esett vissza. Az ötpennysekből befolyó összeg karitatív szervezetekhez kerül.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >