Drasztikusan esett a bevásárlótáskák eladása a szupermarketekben
Egészen jelentősen, 93 százalékkal visszaesett a brit szupermarketekben a bevásárlótáskák vásárlásának aránya, amióta az üzletek „büntetést” szabnak ki azon vevőknek, akik nem hoznak magukkal szatyrot.
A Banish the Bags kampány keretében a vásárlóknak 5 penny-s büntetést kell fizetniük, ha táskát vásárolnak. Öt évvel ezelőtt évente 7,6 millió táska fogyott a Tesco, a Sainsbury’s, az Asda, a Morrisons, a Marks Spencer, a Co-op és a Waitrose üzleteiben. A „büntetés” bevezetése óta ez az arány 549 millióra esett vissza. Az ötpennysekből befolyó összeg karitatív szervezetekhez kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >Alkoholmentes ciderrel bővül a Heineken Inch’s választéka
Két új változattal bővíti az Inch’s cider márka kínálatát a…
Tovább olvasom >Több mint harmadát fenyegeti a csődveszély az Egyesült Királyság farmjainak 2030-ra az öröklési adó változásai miatt
Egy friss kutatás, amely 2000 brit farm helyzetét vizsgálta, rámutatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >