Dr. Újszászi Bogár László: „Nem tudunk nem a tudatalattira hatni”
Miért van az, hogy ugyanaz az érv egy számunkra hiteles ember szájából meggyőző, míg egy szakértelmet nélkülözőtől nem fogadjuk el? Hogyan dönt mindig a tudatalattink helyettünk, és hogyan lehet különböző technikákkal manipulálni azt? Dr. Újszászi Bogár László meggyőzés-és befolyásolástechnikai szakember volt a FutureTalks vendége.

Dr. Újszászi Bogár László
Ha meg akarunk győzni valakit valamiről, lehet az adott téma bármilyen érdekes, ha mi magunk nem vagyunk hitelesek, és a másik fél nem gondol minket megbízhatónak, az érveink vajmi keveset érnek majd – hangsúlyozta Dr. Újszászi Bogár László a Future Talks legújabb adásában.

Krizsó Szilvia
A szakember beszélt arról, miért akar az agyunk minden döntést egyszerűsíteni, s ebből hogyan lesz „skatulyázás”, miért reagál irracionálisan az agyunk, ha meg akarnak minket győzni valamiről, és mitől lesz ilyen akadályok közepette valaki sikeres és hiteles értékesítő.
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=BgqmRyuAu84
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
Dr. Batta András: „A zsenialitás kicsit devalválódott”
Fiatalokat megszólítani komolyzenével igencsak nagy kihívás, sőt, talán lehetetlen küldetés…
Tovább olvasom >Suba Levente: „A fenntarthatóság olyan stratégiai pont, ami nélkül nem lehet működni”
Mekkora egy bank karbonlábnyoma? És mennyi egy átlag magyar háztartásé?…
Tovább olvasom >Herczeg Ágnes: „A lehető legjobb ízt akarom létrehozni”
Egy bor akkor jó, ha megkóstolva azt érezzük: harmóniát, teljességet…
Tovább olvasom >További cikkeink
A NielsenIQ és a GfK egyesül, így a fogyasztói és kiskereskedelmi mérések terén vezető globális információs és elemzési szolgáltatót hoz létre
A döntéssel két egymást kiegészítő globális vezető kutatóintézet egyesül, amelyek…
Tovább olvasom >Nincs több ingyen nejlonzacskó az Albert Heijn zöldség-gyümölcs részlegén
A holland Albert Heijn üzleteiben nincs többé ingyen nejlonzacskó a…
Tovább olvasom >Többségi részesedést szerzett a Nestlé a német fűszergyártó Ankerkrautban
A Nestlé többségi részesedést szerzett a német Ankerkrautban, amelynek eredményeképpen…
Tovább olvasom >