Dr. Újszászi Bogár László: „Nem tudunk nem a tudatalattira hatni”
Miért van az, hogy ugyanaz az érv egy számunkra hiteles ember szájából meggyőző, míg egy szakértelmet nélkülözőtől nem fogadjuk el? Hogyan dönt mindig a tudatalattink helyettünk, és hogyan lehet különböző technikákkal manipulálni azt? Dr. Újszászi Bogár László meggyőzés-és befolyásolástechnikai szakember volt a FutureTalks vendége.

Dr. Újszászi Bogár László
Ha meg akarunk győzni valakit valamiről, lehet az adott téma bármilyen érdekes, ha mi magunk nem vagyunk hitelesek, és a másik fél nem gondol minket megbízhatónak, az érveink vajmi keveset érnek majd – hangsúlyozta Dr. Újszászi Bogár László a Future Talks legújabb adásában.

Krizsó Szilvia
A szakember beszélt arról, miért akar az agyunk minden döntést egyszerűsíteni, s ebből hogyan lesz „skatulyázás”, miért reagál irracionálisan az agyunk, ha meg akarnak minket győzni valamiről, és mitől lesz ilyen akadályok közepette valaki sikeres és hiteles értékesítő.
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=BgqmRyuAu84
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >Baja Sándor: „A magyar munkavállalóknak sokkal kevésbé fontos a munka tartalma, mint európai társaiknak”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Ezt látja Baja Sándor,…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >