Dr. Újszászi Bogár László: „Nem tudunk nem a tudatalattira hatni”
Miért van az, hogy ugyanaz az érv egy számunkra hiteles ember szájából meggyőző, míg egy szakértelmet nélkülözőtől nem fogadjuk el? Hogyan dönt mindig a tudatalattink helyettünk, és hogyan lehet különböző technikákkal manipulálni azt? Dr. Újszászi Bogár László meggyőzés-és befolyásolástechnikai szakember volt a FutureTalks vendége.

Dr. Újszászi Bogár László
Ha meg akarunk győzni valakit valamiről, lehet az adott téma bármilyen érdekes, ha mi magunk nem vagyunk hitelesek, és a másik fél nem gondol minket megbízhatónak, az érveink vajmi keveset érnek majd – hangsúlyozta Dr. Újszászi Bogár László a Future Talks legújabb adásában.

Krizsó Szilvia
A szakember beszélt arról, miért akar az agyunk minden döntést egyszerűsíteni, s ebből hogyan lesz „skatulyázás”, miért reagál irracionálisan az agyunk, ha meg akarnak minket győzni valamiről, és mitől lesz ilyen akadályok közepette valaki sikeres és hiteles értékesítő.
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=BgqmRyuAu84
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >Frankó Csuba Dea: Célom, hogy azt a jövőt építsük, amiben élni szeretnénk
A legutóbbi FutureTalks Krizsó Szilviával podcast vendége Frankó Csuba Dea…
Tovább olvasom >Dr. Némedi Erzsébet: A boldogság a bélben lakik
A bélrendszerünkben lévő mikrobiom egy olyan ökoszisztéma, amely nem csak…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >