Dr. Törőcsik Mária: „Ha mindenki csapvizet iszik kulacsból, az hatni fog az ásványvízpiacra”
Tendenciákat ugyan lehet előre látni, de a jövővel óvatosan kell bánni, véli Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem tanára. A fogyasztói viselkedést kutató szakemberrel Krizsó Szilvia többek között arról beszélgetett a Future Talks-ban, hogyan került előtérbe a márka értéke az utóbbi időkben, mi érdekli a ma egyetemistáit és mit lehet kezdeni az e-sporttal, mint jelenséggel.
Dr. Törőcsik Mária kitért arra is, hogy miközben a társadalom egy része úgy tesz, mintha semmit sem tanult volna a járványból (vagy akár a 2008-as válságból), és vásárol, hitelt vesz fel, mert úgy véli, nem csak szabad, de kell is költenie, egy egyre erősödő csoport eközben inkább lemond a vásárlásról, és a járvány hatására ez utóbbi trend egyre hangsúlyosabbá válik.
A beszélgetésben szó esik még a nemvásárlók koncepciójáról, az értékválasztásról és ezen folyamatok piacátalakító hatásairól is.
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=unjIycnST6o
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >Baja Sándor: „A magyar munkavállalóknak sokkal kevésbé fontos a munka tartalma, mint európai társaiknak”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Ezt látja Baja Sándor,…
Tovább olvasom >Tibenszky Moni Lisa: A kamaszok a bizonytalanságtól félnek, és sokszor a „nem vagyok elég jó” érzését élik meg
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Ha nem tabusítunk, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >