Dr. Törőcsik Mária: „Ha mindenki csapvizet iszik kulacsból, az hatni fog az ásványvízpiacra”
Tendenciákat ugyan lehet előre látni, de a jövővel óvatosan kell bánni, véli Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem tanára. A fogyasztói viselkedést kutató szakemberrel Krizsó Szilvia többek között arról beszélgetett a Future Talks-ban, hogyan került előtérbe a márka értéke az utóbbi időkben, mi érdekli a ma egyetemistáit és mit lehet kezdeni az e-sporttal, mint jelenséggel.
Dr. Törőcsik Mária kitért arra is, hogy miközben a társadalom egy része úgy tesz, mintha semmit sem tanult volna a járványból (vagy akár a 2008-as válságból), és vásárol, hitelt vesz fel, mert úgy véli, nem csak szabad, de kell is költenie, egy egyre erősödő csoport eközben inkább lemond a vásárlásról, és a járvány hatására ez utóbbi trend egyre hangsúlyosabbá válik.
A beszélgetésben szó esik még a nemvásárlók koncepciójáról, az értékválasztásról és ezen folyamatok piacátalakító hatásairól is.
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=unjIycnST6o
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
Dr. Tilesch György: Beléptünk az AI-korszakba – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
… amelynek legnagyobb kihívása alapvetően az egyén és a gép…
Tovább olvasom >Dr. Varga Eszter: „Hiszem, hogy nem ügyek, hanem kapcsolatok vannak”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja … és ha rendben…
Tovább olvasom >Nem a magánélettel kell címlapra kerülni
Kadarkai Endre riporter hisz az emberi beszélgetésben, de abban is,…
Tovább olvasom >További cikkeink
2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >