Dr. Törőcsik Mária: „Ha mindenki csapvizet iszik kulacsból, az hatni fog az ásványvízpiacra”
Tendenciákat ugyan lehet előre látni, de a jövővel óvatosan kell bánni, véli Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem tanára. A fogyasztói viselkedést kutató szakemberrel Krizsó Szilvia többek között arról beszélgetett a Future Talks-ban, hogyan került előtérbe a márka értéke az utóbbi időkben, mi érdekli a ma egyetemistáit és mit lehet kezdeni az e-sporttal, mint jelenséggel.
Dr. Törőcsik Mária kitért arra is, hogy miközben a társadalom egy része úgy tesz, mintha semmit sem tanult volna a járványból (vagy akár a 2008-as válságból), és vásárol, hitelt vesz fel, mert úgy véli, nem csak szabad, de kell is költenie, egy egyre erősödő csoport eközben inkább lemond a vásárlásról, és a járvány hatására ez utóbbi trend egyre hangsúlyosabbá válik.
A beszélgetésben szó esik még a nemvásárlók koncepciójáról, az értékválasztásról és ezen folyamatok piacátalakító hatásairól is.
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=unjIycnST6o
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
Baja Sándor: „A magyar munkavállalóknak sokkal kevésbé fontos a munka tartalma, mint európai társaiknak”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Ezt látja Baja Sándor,…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Mindent az EUDR-ről – tematikus oldal indult a Nébih weboldalán az erdőirtásmentes termékek felügyeletéről
Az erdőirtásmentes termékek forgalmazására (EUDR) vonatkozó uniós szabályok 2025. év…
Tovább olvasom >