Dr. Törőcsik Mária: „Ha mindenki csapvizet iszik kulacsból, az hatni fog az ásványvízpiacra”
Tendenciákat ugyan lehet előre látni, de a jövővel óvatosan kell bánni, véli Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem tanára. A fogyasztói viselkedést kutató szakemberrel Krizsó Szilvia többek között arról beszélgetett a Future Talks-ban, hogyan került előtérbe a márka értéke az utóbbi időkben, mi érdekli a ma egyetemistáit és mit lehet kezdeni az e-sporttal, mint jelenséggel.

Dr. Törőcsik Mária
Dr. Törőcsik Mária kitért arra is, hogy miközben a társadalom egy része úgy tesz, mintha semmit sem tanult volna a járványból (vagy akár a 2008-as válságból), és vásárol, hitelt vesz fel, mert úgy véli, nem csak szabad, de kell is költenie, egy egyre erősödő csoport eközben inkább lemond a vásárlásról, és a járvány hatására ez utóbbi trend egyre hangsúlyosabbá válik.

Krizsó Szilvia
A beszélgetésben szó esik még a nemvásárlók koncepciójáról, az értékválasztásról és ezen folyamatok piacátalakító hatásairól is.
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=unjIycnST6o
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >Béres Alexandra: A cukor komoly függőség, nekem ez nem fér bele
Béres Alexandra életmód tanácsadó volt a legutóbbi FutureTalks Krizsó Szilviával…
Tovább olvasom >Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >