Dr. Szabó Balázs a Szentkirályi-Kékkúti vállalati kapcsolatok igazgatója
Május elsejétől Dr. Szabó Balázst nevezték ki a Szentkirályi-Kékkúti Kft. vállalati kapcsolatok igazgatójává. Az újonnan létrehozott pozíciót betöltő szakember 1992 óta dolgozik a Kékkútinál.
Dr. Szabó Balázs korábban a Kékkúti Ásványvíz Zrt.-nél jogi igazgatóként, majd HR igazgatóként dolgozott. A vállalati kapcsolatok igazgatója posztot május 1-jétől tölti be a magyar ásványvízpiac vezető vállalatánál. A vállalati kapcsolatok terén több éves gyakorlati tapasztalatokkal bíró szakember közvetlenül Martin Olivér ügyvezető igazgatónak tartozik elszámolási kötelezettséggel.
Az önálló pozíciót a vállalati és intézményi kapcsolatok kiemelt kezelése érdekében hozta létre a Szentkirályi-Kékkúti Kft., amely a Central European Mineral Water Holding révén közös irányítás alá került Szentkirályi Ásványvíz Kft. és Kékkúti Ásványvíz Zrt. egyesülésével jön létre.
Dr. Szabó Balázs az ELTE Jogi Karán szerzett jogi diplomát 1998-ban. 2003-ban MBA-végzettséget szerzett vezetési és szervezési szakértőként. 2015-ben a Magyar Speciális Olimpia Szövetség elnökségi tagjának választották, amelynek munkáját több mint négy éve segíti önkéntesként. A szervezetet a Kékkúti több mint tíz éve támogatja társadalmi felelősségvállalásának keretében.
Kapcsolódó cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >