Dove márkájú smoothiet mutatott be a Unilever az Egyesült Államokban
Az Unilever testápolási márkája, a Dove az amerikai Juice Press céggel együttműködve limitált kiadású smoothie-termékcsaládot mutatott be, amelyet „a Dove hámlasztó testradírok kényeztető összetevői és krémes, tápláló érzése ihletett”.
A smoothiek kétféle változatban kaphatók: a Dove x Juice Press Crushed Cherry Chia Smoothie, amely cseresznyét, epret, mangót, gránátalmát, banánt, juharlevelet, pitayát, len- és chia magokat tartalmaz, valamint a Dove x Juice Press Crushed Macadamia Vanilla Smoothie, amely banán, kék spirulina, fahéj, stevia, kókusznektár, makadámia vaj és vanília felhasználásával készül.
A termékcsalád több mint 80 Juice Press üzletben kapható Egyesült Államok-szerte, és a vásárlók minden vásárlás alkalmával egy QR-kód segítségével kedvezményhez juthatnak a következő Dove Exfoliating Body Scrub vásárlásához – áll az Unilever közleményében.
Laura DiMiceli, a Dove US Body Cleansing márkamarketing igazgatója szerint a termékcsalád kifejlesztését a Dove testradírok iránt a közösségi médiában, különösen a TikTok-on, megnövekedett érdeklődés ösztönözte.
Kapcsolódó cikkeink
USA: sok fogyasztó nincs tisztában az „organikus” minősítés jelentésével
Az élelmiszerek csomagolásán megjelenő számos jelölés csökkentheti az USDA által…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Elkelt az Unilever növényi alapú húsmárkája
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Viverától…
Tovább olvasom >További cikkeink
Módosultak és kiegészültek az RSzKF járvány miatti intézkedések
Újabb intézkedéseket vezet be és a már meglévőeken is módosít…
Tovább olvasom >További segítséget kapnak a ragadós száj- és körömfájás betegséggel sújtott agrárvállalkozások
A kormány lehetőséget teremt arra, hogy a Bérgarancia Alapból is…
Tovább olvasom >Miért lett olcsóbb a laktózmentes tej? – árrésstop, rejtett haszonkulcsok és a „mentes” termékek trükkje
Meglepő eredményre jutott egy friss árösszehasonlítás: a kormány által bevezetett…
Tovább olvasom >