Dove márkájú smoothiet mutatott be a Unilever az Egyesült Államokban
Az Unilever testápolási márkája, a Dove az amerikai Juice Press céggel együttműködve limitált kiadású smoothie-termékcsaládot mutatott be, amelyet „a Dove hámlasztó testradírok kényeztető összetevői és krémes, tápláló érzése ihletett”.
A smoothiek kétféle változatban kaphatók: a Dove x Juice Press Crushed Cherry Chia Smoothie, amely cseresznyét, epret, mangót, gránátalmát, banánt, juharlevelet, pitayát, len- és chia magokat tartalmaz, valamint a Dove x Juice Press Crushed Macadamia Vanilla Smoothie, amely banán, kék spirulina, fahéj, stevia, kókusznektár, makadámia vaj és vanília felhasználásával készül.
A termékcsalád több mint 80 Juice Press üzletben kapható Egyesült Államok-szerte, és a vásárlók minden vásárlás alkalmával egy QR-kód segítségével kedvezményhez juthatnak a következő Dove Exfoliating Body Scrub vásárlásához – áll az Unilever közleményében.
Laura DiMiceli, a Dove US Body Cleansing márkamarketing igazgatója szerint a termékcsalád kifejlesztését a Dove testradírok iránt a közösségi médiában, különösen a TikTok-on, megnövekedett érdeklődés ösztönözte.
Kapcsolódó cikkeink
Az idén kulcstrend lesz az AI és a fenntarthatóság
2025 izgalmas évnek ígérkezik, már ami a fogyasztói trendeket illeti.…
Tovább olvasom >2026-ig közel 100 kényelmi üzletet nyithat a Sodexo amerikai egyetemi campusokon
A Sodexo célul tűzte ki, hogy 2026-ig mintegy 100 „Food…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >