Dove márkájú smoothiet mutatott be a Unilever az Egyesült Államokban
Az Unilever testápolási márkája, a Dove az amerikai Juice Press céggel együttműködve limitált kiadású smoothie-termékcsaládot mutatott be, amelyet „a Dove hámlasztó testradírok kényeztető összetevői és krémes, tápláló érzése ihletett”.
A smoothiek kétféle változatban kaphatók: a Dove x Juice Press Crushed Cherry Chia Smoothie, amely cseresznyét, epret, mangót, gránátalmát, banánt, juharlevelet, pitayát, len- és chia magokat tartalmaz, valamint a Dove x Juice Press Crushed Macadamia Vanilla Smoothie, amely banán, kék spirulina, fahéj, stevia, kókusznektár, makadámia vaj és vanília felhasználásával készül.
A termékcsalád több mint 80 Juice Press üzletben kapható Egyesült Államok-szerte, és a vásárlók minden vásárlás alkalmával egy QR-kód segítségével kedvezményhez juthatnak a következő Dove Exfoliating Body Scrub vásárlásához – áll az Unilever közleményében.
Laura DiMiceli, a Dove US Body Cleansing márkamarketing igazgatója szerint a termékcsalád kifejlesztését a Dove testradírok iránt a közösségi médiában, különösen a TikTok-on, megnövekedett érdeklődés ösztönözte.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Drasztikus lépés az Unilevernél: 3200 európai álláshely megszüntetése várható 2025-ig
Az Unilever radikális döntést hozott: 2025 végéig az európai irodai…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >