Dombornyomott Heineken
„Csodás percek… Ó, mikor látlak újra?” énekli egy fülbemászó női hang, miközben minden férfi álmainak sportautóját kíméletlenül fémkockává préselik, majd beolvasztják. Vajon hogyan látjuk újra…? A film a Heineken új, dombormintás dobozát hirdeti, amely, csakúgy mint egy sportautó, valódi remekmű – kézzel foghatóan is.
Ügynökség: Publicis
Megrendelő: Brau Union Hungária Nyrt.
Termék: Heineken dombornyomott dobozos sör
Megjelenések: RTL Klub, TV2, Viasat 3, Sport 1, Discovery Channel, National Geographic Channel, MTV, Viva, Cool TV, AXN
Időszak: 2007. március 1–április 1.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
TUTTI Sweety Édes fogások
A TUTTI Sweety termékcsalád a klasszikus édes fogásokat hozza vissza…
Tovább olvasom >Freego, Gluténmentes leveles sajtos pogácsa, előkelesztett, gyorsfagyasztott
A Freego legújabb innovációja: a Freego Gluténmentes Leveles Sajtos Pogácsa,…
Tovább olvasom >Márka Szőlő-Vattacukor ízű szénsavas üdítőital
A kezdetben limitált kiadású Szőlő-vattacukor termékünk a nagy érdeklődésre való…
Tovább olvasom >