Dombornyomott Heineken
„Csodás percek… Ó, mikor látlak újra?” énekli egy fülbemászó női hang, miközben minden férfi álmainak sportautóját kíméletlenül fémkockává préselik, majd beolvasztják. Vajon hogyan látjuk újra…? A film a Heineken új, dombormintás dobozát hirdeti, amely, csakúgy mint egy sportautó, valódi remekmű – kézzel foghatóan is.
Ügynökség: Publicis
Megrendelő: Brau Union Hungária Nyrt.
Termék: Heineken dombornyomott dobozos sör
Megjelenések: RTL Klub, TV2, Viasat 3, Sport 1, Discovery Channel, National Geographic Channel, MTV, Viva, Cool TV, AXN
Időszak: 2007. március 1–április 1.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Lorin folyékony szappan 750 ml doypack – almond milk, sensitive
Ez a modern csomagolási forma nemcsak praktikus, hanem fenntartható is.…
Tovább olvasom >NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >Jana Ice Tea Peach Zero
Büszkén mutatjuk be a Jana Ice Tea kínálatának legújabb tagját…
Tovább olvasom >