Dombornyomott Heineken
„Csodás percek… Ó, mikor látlak újra?” énekli egy fülbemászó női hang, miközben minden férfi álmainak sportautóját kíméletlenül fémkockává préselik, majd beolvasztják. Vajon hogyan látjuk újra…? A film a Heineken új, dombormintás dobozát hirdeti, amely, csakúgy mint egy sportautó, valódi remekmű – kézzel foghatóan is.
Ügynökség: Publicis
Megrendelő: Brau Union Hungária Nyrt.
Termék: Heineken dombornyomott dobozos sör
Megjelenések: RTL Klub, TV2, Viasat 3, Sport 1, Discovery Channel, National Geographic Channel, MTV, Viva, Cool TV, AXN
Időszak: 2007. március 1–április 1.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo Immun+ epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g
A Mizo Immun+ új, limitált kiadású epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g…
Tovább olvasom >A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >Mizo banános-csoki ízű tej 450 ml
A Mizo új, limitált kiadású, banános-csoki ízű tej 450 ml kiszerelésben,…
Tovább olvasom >