Dobozos üdítők után dobozos bort árusít a Lidl Portugal
Adega Mãe márkája alatt a Lidl Portugal két dobozos portugál bort vezetett be: egy rozét és egy fehérbort, melyek a hálózat szerint az egyszerűen fogyasztható termékek iránti igény növekedésére válaszul kerültek az üzletek polcaira.
A hazai termékek iránti elkötelezettsége keretében a Lidl mintegy 40 portugál borásszal-bortermelővel működik együtt az ország különböző borrégióiból. A lánc portugálbor-kínálatának kb. 60%-át saját márkák vagy exkluzív márkák adják, amelyeket 20 termelővel együtt fejlesztett a vállalat a belépőtől a prémium szintig, idén áprilisban pedig megjelent az első hazai vegán bor is a Lidl Portugal választékában.
Kapcsolódó cikkeink
Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Meg kell őrizni a magyar bor forgalmát és hírnevét
Meg kell őrizni a magyar bor forgalmát és hírnevét –…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >