Dobozos üdítők után dobozos bort árusít a Lidl Portugal
Adega Mãe márkája alatt a Lidl Portugal két dobozos portugál bort vezetett be: egy rozét és egy fehérbort, melyek a hálózat szerint az egyszerűen fogyasztható termékek iránti igény növekedésére válaszul kerültek az üzletek polcaira.
A hazai termékek iránti elkötelezettsége keretében a Lidl mintegy 40 portugál borásszal-bortermelővel működik együtt az ország különböző borrégióiból. A lánc portugálbor-kínálatának kb. 60%-át saját márkák vagy exkluzív márkák adják, amelyeket 20 termelővel együtt fejlesztett a vállalat a belépőtől a prémium szintig, idén áprilisban pedig megjelent az első hazai vegán bor is a Lidl Portugal választékában.
Kapcsolódó cikkeink
Százharminc kisebb-nagyobb borászat készít ma pezsgőt Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világelső somlói fehérbor a Concours Mondial de Bruxelles borversenyen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kihirdették Magyarország Legszebb Szőlőbirtokait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >