dm Szépségbusz: házhoz viszik a sminket és a kikapcsolódást!
A dm az őszi időszakban házhoz viszi a szépségápolást: a drogéria Szépségbuszával 20 helyszínen, népszerű fesztiválokon és dm-es rendezvényeken is találkozhat a közönség. Az érdeklődők megismerhetik a dm márkás újdonságokat, miközben profi sminkesek és körmös szakemberek szépítik meg őket. Az állomásokon hulladékgyűjtő dobozok kihelyezésével segíti a dm megfelelően kezelni a lejárt vagy nem használt kozmetikai termékeket. Ezek újrahasznosítását egy hazai startup partnerük, a Beautycle végzi.
A dm 30 éve ott van a hétköznapok fontos pillanataiban: a készülődésnél az első randira, amikor a legjobb formánkat akarjuk hozni, vagy amikor a legkímélőbb termékeket keressük. A drogéria szakkompetenciája segíti a legmagasabb vásárlói igények kielégítését, a legújabb hatóanyagok az elsők között jelennek meg a dm polcain, továbbá saját márkás egyedi fejlesztésekkel formálják a trendeket.
A dm 2023-as őszi kampányában ismét a színeké a főszerep, amelyekkel kreatív eszközként érzelmeket, hangulatokat fejezhetünk ki. A drogéria az idei szépség kampány részeként egyedi kezdeményezéssel készült: a dm Szépségbuszával 20 helyszínen, népszerű fesztiválokon és dm-es rendezvényeken is találkozhat a közönség, a busz augusztusban indult útnak. A mozgó szépségműhelyben sminkeléssel és körömfestéssel várják az érdeklődőket, akik megismerhetik a dm márkás újdonságokat, a profi sminkesek és körmös szakemberek pedig szépségtanácsokkal is ellátják a vendégeket. Beszállítóik jóvoltából apró ajándékkal is kedveskednek azoknak, akik a szépségbusz szolgáltatásait igénybe veszik.
A dm filozófiájának alapja, hogy gazdasági közösségként példát mutat környezetének, s kiemelt területként kezeli a fenntarthatóságot. A szortiment összeállításakor hangsúlyos szempont a fenntarthatóság, ez a vásárlók számára a választékon keresztül jól érzékelhető.
A dm a Szépségbusz az állomásain hulladékgyűjtő dobozok kihelyezésével segít megfelelően gyűjteni a lejárt vagy nem használt kozmetikai termékeket. Az összegyűjtött hulladék szelektív gyűjtését, elszállítását, a hulladék ártalmatlanítását, amennyiben lehetséges, a csomagolóanyagok megtisztítását és újrahasznosítását partnerük, a Beautycle végzi.
Ha valaki legalább 5 db lejárt, elhasznált kozmetikai terméket* visz a dm Szépségbuszon elhelyezett gyűjtőládába, cserébe a vállalat megajándékozza egy dm márkás dekorkozmetikai termékkel. További részletek: dm Szépségbusz | dm.hu
„A dm-ről sokaknak a gyönyörű sminkek és az ápolt megjelenés jut eszébe, és ezért mindent meg is teszünk. Az üzletekben a munkatársaink felkészülten segítik a termékek közötti eligazodást, izgalmas smink aktivitásokat szervezünk, mára pedig akár egy élő dm Live adás alkalmával is elleshetik vásárlóink a legújabb szépészeti fogások a dm App-ban. A kínálat kialakításánál továbbra is a vásárlói igények lehető legszélesebb lefedése a célunk, a legújabb trendek, fogyasztói elvárások mellett pedig a fenntarthatóság is nagyban alakítja a szépségápolási szortimentet”
– fűzte hozzá Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Mindent az EUDR-ről – tematikus oldal indult a Nébih weboldalán az erdőirtásmentes termékek felügyeletéről
Az erdőirtásmentes termékek forgalmazására (EUDR) vonatkozó uniós szabályok 2025. év…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >