dm: fókuszban a törzsvásárlói program és az online
A dm Magyarország közel 8 százalékos forgalomemelkedéssel zárta gazdasági évének első félévét, ez 172,586 millió eurós forgalmat jelent.

Kanyó Roland
marketing- és PR-menedzser
dm Magyarország
– Azt gondoljuk, hogy a sikeres növekedés alapja a szolgáltatások magas minősége és a vásárlói elégedettség fókuszba helyezése – mondja Kanyó Roland, a dm Kft. marketing- és PR-menedzsere. – A több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting versenyén telefonos és elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriájában is az első helyen végzett a dm a nagyvállalatok között. Teljes félévünk idején fókuszban állt a megújult törzsvásárlói programunk és online shopunk, egy termékpályázatot is meghirdettünk, amellyel célunk volt, hogy hazai, innovatív cégeket támogassunk, s helyet adjunk a termékeiknek a polcainkon.Összesen 14 hazai cég termékei lesznek elérhetők üzleteinkben. Az idei évben még más módon is előtérbe kerül a fenntarthatóság, valamint a figyelemfelhívás a tudatos vásárlás fontosságára.
Termékek terén a dm-nél a SEINZ saját márka bevezetése jelentett újdonságot, amely többek között haj- és arcápolási termékeket, valamint tusfürdőket kínál. A márka egyedisége abban rejlik, hogy a csomagolás 94%-ban újrahasznosított műanyagokból készül, és mindemellett vegán is.
Törzsvásárlói programjuk átalakítása óta folyamatosan nő a kártyahasználók körében az új regisztrálók száma, közel 1 millió vásárló csatlakozott eddig a programhoz.
– Itt tavasszal elindult a megújult pontbeváltás, vásárlók vevőkijelző készülékeken saját maguk válthatják be pontjaikat az üzletekben, a törzsvásárlói program kiemelt terület lesz az év hátralevő részében is – ígéri a marketing- és PR-menedzser. – A vásárlók az online shopban is folyamatos fejlesztéseket tapasztalhatnak, termékkínálat-bővítésnek köszönhetően jelen pillanatban már közel 10 ezer árucikk található a webshopban. A látogatók száma az elmúlt félév során 20 százalékkal nőtt, már 85 üzletben elérhető az ingyenes bolti átvétel lehetősége, a vásárlók online exkluzív termékekkel is találkozhatnak, s további fejlesztések várhatók ezen a területen is. //
Kapcsolódó cikkeink
A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >További cikkeink
NIQ-leckék a modern trade világából
A volumenszámok egyre inkább kedvezőek, jövő évre mérsékelt növekedés várható.…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >