dm: fókuszban a törzsvásárlói program és az online
A dm Magyarország közel 8 százalékos forgalomemelkedéssel zárta gazdasági évének első félévét, ez 172,586 millió eurós forgalmat jelent.

Kanyó Roland
marketing- és PR-menedzser
dm Magyarország
– Azt gondoljuk, hogy a sikeres növekedés alapja a szolgáltatások magas minősége és a vásárlói elégedettség fókuszba helyezése – mondja Kanyó Roland, a dm Kft. marketing- és PR-menedzsere. – A több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting versenyén telefonos és elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriájában is az első helyen végzett a dm a nagyvállalatok között. Teljes félévünk idején fókuszban állt a megújult törzsvásárlói programunk és online shopunk, egy termékpályázatot is meghirdettünk, amellyel célunk volt, hogy hazai, innovatív cégeket támogassunk, s helyet adjunk a termékeiknek a polcainkon.Összesen 14 hazai cég termékei lesznek elérhetők üzleteinkben. Az idei évben még más módon is előtérbe kerül a fenntarthatóság, valamint a figyelemfelhívás a tudatos vásárlás fontosságára.
Termékek terén a dm-nél a SEINZ saját márka bevezetése jelentett újdonságot, amely többek között haj- és arcápolási termékeket, valamint tusfürdőket kínál. A márka egyedisége abban rejlik, hogy a csomagolás 94%-ban újrahasznosított műanyagokból készül, és mindemellett vegán is.
Törzsvásárlói programjuk átalakítása óta folyamatosan nő a kártyahasználók körében az új regisztrálók száma, közel 1 millió vásárló csatlakozott eddig a programhoz.
– Itt tavasszal elindult a megújult pontbeváltás, vásárlók vevőkijelző készülékeken saját maguk válthatják be pontjaikat az üzletekben, a törzsvásárlói program kiemelt terület lesz az év hátralevő részében is – ígéri a marketing- és PR-menedzser. – A vásárlók az online shopban is folyamatos fejlesztéseket tapasztalhatnak, termékkínálat-bővítésnek köszönhetően jelen pillanatban már közel 10 ezer árucikk található a webshopban. A látogatók száma az elmúlt félév során 20 százalékkal nőtt, már 85 üzletben elérhető az ingyenes bolti átvétel lehetősége, a vásárlók online exkluzív termékekkel is találkozhatnak, s további fejlesztések várhatók ezen a területen is. //
Kapcsolódó cikkeink
Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Már nem zuhanunk, de még nem repülünk
Bár a gazdasági visszaesést követően 2024-ben elindult némi élénkülés, a…
Tovább olvasom >Áraiba, munkatársaiba és áruházaiba fektet be a Tesco
Mozgalmas éven van túl a Tesco. 2024 szeptemberében, tíz év után először…
Tovább olvasom >