Dubajba repítik a nyertest a dm márkák
A dm márkák egyenesen Dubajba repítik azt a szerencsés játékost, aki az idei évet a drogéria Facebook-nyereményjátékával indította.
Ahhoz, hogy valaki megkóstolhassa a világ állítólag legfinomabb datolyáit Dubajban, most nem kellett mást tenni, mint a játék időszakában minimum egy darab dm márkás terméket vásárolni valamely dm üzletben, és regisztrálni a játék felületén. Összesen közel ötezren próbáltak szerencsét a nyereményjátékon, Fortuna végül Urbán Csilla, egerszalóki vásárlónak kedvezett (képünkön).
A dm polcain több mint 3000 saját márkás terméket találnak a vásárlók, folyamatos innováció, új hatóanyagok jellemzik az új dm márkás termékeket, amelyek az elérhető ár mellett magas minőséget képviselnek.
Kapcsolódó cikkeink
Hegytetőről ordibálás és síelés a Budweisertől
Április havi termékbevezetését, az Utah állam sörét népszerűsítő kampányban a…
Tovább olvasom >A Budweiser pop-up stadionokkal várja a baseball rajongókat
Április 1. az MLB nyitónapja az Egyesült Államokban. Mivel limitált…
Tovább olvasom >Magazin: Smink vagy maszk?
A koronavírus-járvány felerősödése után a home office elterjedése, a szórakozóhelyek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai együttműködést kötött a Pek-Snack és a Kometa
A Pek-Snack meggyőződése, hogy a minőség egyszerre cél és eszköz.…
Tovább olvasom >Április a kávé hónapja: az OMV is különlegességekkel erősít
Single Origin Colombia néven 100% arabica szemekből álló, fair trade…
Tovább olvasom >Bővíti saját márkás árukínálatát a SPAR az idén
Szinte az összes saját márkás árucsoport kínálatát növeli idén a…
Tovább olvasom >