Dubajba repítik a nyertest a dm márkák
A dm márkák egyenesen Dubajba repítik azt a szerencsés játékost, aki az idei évet a drogéria Facebook-nyereményjátékával indította.
Ahhoz, hogy valaki megkóstolhassa a világ állítólag legfinomabb datolyáit Dubajban, most nem kellett mást tenni, mint a játék időszakában minimum egy darab dm márkás terméket vásárolni valamely dm üzletben, és regisztrálni a játék felületén. Összesen közel ötezren próbáltak szerencsét a nyereményjátékon, Fortuna végül Urbán Csilla, egerszalóki vásárlónak kedvezett (képünkön).
A dm polcain több mint 3000 saját márkás terméket találnak a vásárlók, folyamatos innováció, új hatóanyagok jellemzik az új dm márkás termékeket, amelyek az elérhető ár mellett magas minőséget képviselnek.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >