Dubajba repítik a nyertest a dm márkák
A dm márkák egyenesen Dubajba repítik azt a szerencsés játékost, aki az idei évet a drogéria Facebook-nyereményjátékával indította.
Ahhoz, hogy valaki megkóstolhassa a világ állítólag legfinomabb datolyáit Dubajban, most nem kellett mást tenni, mint a játék időszakában minimum egy darab dm márkás terméket vásárolni valamely dm üzletben, és regisztrálni a játék felületén. Összesen közel ötezren próbáltak szerencsét a nyereményjátékon, Fortuna végül Urbán Csilla, egerszalóki vásárlónak kedvezett (képünkön).
A dm polcain több mint 3000 saját márkás terméket találnak a vásárlók, folyamatos innováció, új hatóanyagok jellemzik az új dm márkás termékeket, amelyek az elérhető ár mellett magas minőséget képviselnek.
Kapcsolódó cikkeink
Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Új digitális szolgáltatás várandósok és kisgyermekes családok számára
A dm 2025 májusától dm babybonus néven elindította új kismamáknak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >