Dubajba repítik a nyertest a dm márkák
A dm márkák egyenesen Dubajba repítik azt a szerencsés játékost, aki az idei évet a drogéria Facebook-nyereményjátékával indította.
Ahhoz, hogy valaki megkóstolhassa a világ állítólag legfinomabb datolyáit Dubajban, most nem kellett mást tenni, mint a játék időszakában minimum egy darab dm márkás terméket vásárolni valamely dm üzletben, és regisztrálni a játék felületén. Összesen közel ötezren próbáltak szerencsét a nyereményjátékon, Fortuna végül Urbán Csilla, egerszalóki vásárlónak kedvezett (képünkön).
A dm polcain több mint 3000 saját márkás terméket találnak a vásárlók, folyamatos innováció, új hatóanyagok jellemzik az új dm márkás termékeket, amelyek az elérhető ár mellett magas minőséget képviselnek.
Kapcsolódó cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >5 millió forint támogatás a csepeli Kompánia Alapítványnak
A 10. dm Jótékonysági Focitorna szervezésével a drogéria 5 millió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >