dm Bio: Április 16-án megszületett a 25. dm márka!
16 évvel ezelőtt, amikor a bio még szinte ismeretlen fogalom volt, a dm saját polcain szorított helyet az organikus termékeknek, amelynek eredményeként a drogéria választéka mára már 650 bioterméket számlál. Saját gyártású bio minősítéssel rendelkező termékeket azonban eddig a napig csak a babylove bébiételei között találhattak a dm vásárlói. Ezt az űrt kívánja kitölteni a most bevezetésre kerülő új dm márka, a dm Bio.
25. saját márkás termékével a drogérialánc egy újabb mérföldkövet könyvelhet el organikus termékeket népszerűsítő történetében. A tudatos étkezés a dm egészséges életmódot támogató törekvésének egyik legfontosabb eleme, amit a drogéria holnapjára látogatók egy érdekes bio-gráfián (www.dm.hu/dmBio) is megtekinthetnek. A dm Bio megjelenésével a bio termékek iránt érdeklődő vásárlói kör megfizethető áron, még változatosabb szortimenttel találkozhat a teljes bolthálózatban, azaz 256 üzlet polcain.
A dm Bio induló termékpalettáját 50-féle étel, valamint ital alkotja: az üzletekbe betérve április 16. után többek között különböző frissítőkkel, gabonafélékkel, édesítőkkel, gyümölcsvelőkkel és puffasztott gabonaszeletekkel találkozhatnak a lánc vásárlói. Az egyre növekvő kereslet azonban új termékválaszték bevezetését is szükségessé teszik, ezért a márka kínálata az elkövetkező hónapok során újabb termékekkel bővül majd.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonul a koreai piacról a Sephora
A drogérialánc május 6-val megszünteti online és bolti tevékenységét, valamint…
Tovább olvasom >Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
A svájci Lidl több mint 100 biotermék árát csökkenti tartósan…
Tovább olvasom >USA: két évnyi visszaesés után április-júniusban nőtt a biotermékek mennyiségi eladása
Az Organic Produce Network adatai szerint a második negyedévben 1,5%-kal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >