dm Beauty Workshop: „A természet tele van új ötletekkel”
Az élet számos területén meríthet az ember a természetből inspirációt, az örök forrás mindig is lenyűgözte és táplálta kreativitásukat. Az évszázadok során a művészek, költők, írók és zenészek mindig is a természetet választották ihletforrásként. A festők a vadvirágok színpompáját örökítették meg vásznukon, a szobrászok a folyók és hegyek formáit öntötték bronzba, a költők a naplementék varázslatos pillanatait rímekbe zárták, míg a zenészek a madárdalokat ültették át hangszereikre. Az inspiráció a természetben nem csak a művészek és tudósok számára elérhető. Mindannyiunk számára ott van, ha nyitott szemmel járunk a világban. Egy séta a hegyekben, egy fürdő a tengerben, vagy akár egy egyszerű pillantás a virágokra is képes felébreszteni bennünk a kreativitást és az új ötletek áradatát – így nem meglepő, hogy a dm 2024-es koncepciójában a természet az új impulzusok forrása.
dm Beauty Workshop
A dm tavaszi szépségkampányának fő eseménye az Óbudán található Stúdió Kvarda-ban került megrendezésre. A régi harisnyagyár területén található épületben, mintegy 300 négyzetméteren egy napra a szépségápolásé volt a főszerep. A már ikonikusnak számító dm Beauty Workshop keretében a dm beszállítói partnerei idén is egy eltérő, ám mégis egységes koncepcióra kellett kialakítaniuk a márkákhoz kapcsolódó aktivitásokat.
A dm saját standja egy titkos kertbe kalauzolta el a vendégeket: a csokor, ahol az önálló virágokból, a természet gyönyörű alkotásaiból hozunk létre valami újat és ebben az újban, a virágokon, zöldeken és egyéb kiegészítőkön kívül benne voltak a 2024-es év tavaszi trend !t up, alverde, valamint s-he colour&style dekorújdonságai is!
Kettő az egyben: a L’Oréal Paris és Garnier új niacinamidos hajápolókat mutatott be, sőt aki késztetést érzett arra, hogy valami maradandó, kézzel fogható emléket hozzon létre, az Vágó Réka közreműködésével egy bőr sminktartó tokot is készíthetett.
Az idén 125 éves Schwarzkopf márka standjára látogatók Gliss hajápolási és Taft hajformázó termékekkel találkozhatnak és a termékek illat-összetevői által inspirtált aktivitásban vehetnek részt. Kreativitásból itt sem volt hiány, ugyanis a meghívottak egyedi hajpántokat dekorálhattak.
A szépségápolás a bőr hidratálásával kezdődik: a Neutrogena állomásán a Hydro Boost és Retinol Boost arcápolókkal, bőrápolási tanácsokkal és a @botanika.labor segítségével szójagyerta-öntéssel készültek.
Fogaink épségének megőrzése a legbölcsebb beruházás: a prémium svájci márka, a Curaprox már évtizedek óta támogatja a helyes szájhigiéniát. A márka nem csupán a szortimentet mutatta be, azok helyes használatát fogászati szakértők magyarázták el.
Japán szépségrituálé: a Revox és a Revox Plex tavaszi újdonságaival és a nagy nyári hőségre készülve Japán tematikájú legyezők festésével emelték az est fényét! A Japanese Routine termékcsalád a cseresznyevirágok és a festői rizsföldek illatát idézi.
A Ziaja & Kertem összefonódásából egy olyan szépségállomást hoztak létre, ahol az organikus összetevőkből készült natúrkozmetikumok, valamint a környezetbarát, biológiailag lebomló alapanyagoké volt a főszerep. A szaktanácsadók mellett Borbás Marcsi segítségével egyedi géleket készítettek a résztvevők.
A Batiste szárazsamponok népszerűsége világszerte töretlen, a szortimentben már nem csak hajszín, de akár illatvariánsok szerint is válogathatunk. A brand egyik új márkáját, a Carotten napozókat is bemutatta az eseményen.
„A meghívott közel 100 influencer és neves női magazinok szépségszerkesztői elsőkézből ismerkedhetnek meg a legújabb innovációkkal, illetve az online jelenlét térhódítása végett azonnal meg is osztották személyes tapasztalataikat és tanácsaikat a követőikkel. Az ilyen események lehetőséget teremtenek számunkra, hogy népszerű véleményvezéreken keresztül, partnereinkkel közösen hasznos és érdekes tartalmakat juttassunk el a vásárlóinknak”
– mondta Kanyó Roland a dm Kft. marketing és PR menedzsere.
Már második éve, hogy dmLIVE Shopping kitelepüléssel is színesíti a márka a workshopot. Idén is lehetőséget kaptak a beszállítópartnerek, hogy képviselőjük 15 percben bemutassa az adott helyszín legfrissebb újdonságait. Az exkluzív 25-50%-es e-kuponokat a dm App-ban válthatták be az élő adást követő vásárlók. A remek hangulatról Willcox gondoskodott, az est házigazdáiként pedig Takács Nóra, és a rendezvényhez már másodszor csatlakozó Kiss Orsi, azaz Kisó párosa segített a vendégeknek a helyszínen való eligazodásban.
Kapcsolódó cikkeink
Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >