Dizájnt vált az ikonikus amerikai gyorsétterem lánc
Kápráztató fények, digitális kijelzők, mobilos előre rendelés, gyors és érintésmentes rendelés és fizetés – újragondolt látvány és élményelemek a Sonic drive-in láncnál. A görkorcsolyás kiszolgálás megmarad.
A Shop! központ – a POPAI Magyarország anyaszervezete – által kiadott Insights oldalak részletesen beszámolnak az ikonikus, filmekből is jól ismert autós gyorsétterem dizájn megújításáról, amiben a világjárvány hatása és a legújabb trendek is jól nyomon követhetők.
Tiszta Amerika
A Sonic egy igazi amerikai sikertörténet. 1953-ban indult Oklahomából és mára több, mint 3500 üzlet várja az autós vendégeket az észak-amerikai kontinensen, az USA-ban és Kanadában.
A tipikus QSR (Quick-Service Restaurant) alapok, a limitált menü, gyors kiszolgálás mellett a fedett autós állomások, a mikrofonba bemondott megrendelés és a görkorcsolyás kiszolgálás jellemzi. A „Service with the speed of sound” mai napig használatban levő szlogen a hangsebességre, a kiszolgállás gyorsaságára ugyanúgy utal, mint a hangbemondással történő rendelés leadásra.
Csillogó, friss, modern dizájn
A frissített pozicionálás célja, hogy karakteres vevőélményt nyújtson a szórakoztató gasztronómiára alapozva. Az élénk függőleges csíkok, a fehér és fa elemek, valamint a márka identitásának átalakítása friss, ünnepi, teljesen modern kinézetet ad a Sonic drive-in láncnak.
A digitális képernyővel felszerelt autós dokkok párhuzamosan helyezkednek el, élénkpiros tetőzettel borítva. A távolságtartás itt könnyen megvalósul, a vendégek nem lépnek érintkezésbe egymással, ezért ez a formátum a pandémia alatt még népszerűbb lett.
A megújult dizájn kulcsfontosságú eleme a látványos kék üvegtorony, a fényesen megvilágított cseresznyével, ami az évi 9 millió adag Cherry Limeades népszerűségét hirdeti. A kék üvegen keresztül a vásárlók benézhetnek az épület belsejébe, láthatják a konyhai nyüzsgést.
A lánc merész, új logója bátorságot és lendületet sugároz. A menün is alkalmazott határozott színpaletta, a stílusos étel és életmód fotók, az ikonok, az alkalmazástervezés mind ugyanazt a hangulatot tükrözik. Az élénk pirosak a forró, a kékek pedig a hideg élvezetekre utalnak. A csíkok és ikonok elképesztő vizuális rendszert alkotnak, amelyek kiemelik a Sonic különlegességét. Ugyanúgy, mint a klasszikus görkorcsolya, amelyet a felszolgálók viselnek.
Mozgás és oázis
A központi épület homlokzatán élénk, lencse alakú csík látható, azt az illúziót keltve, hogy az épület mozog a vásárlókkal együtt, mivel a színe megváltozik, miközben az épület körül autóznak. Az önálló és falra szerelt kültéri táblákon jól láthatóak a Sonic logók.
A központi fedett terasz az „élvezze a napot” szlogen megélésére biztat. Új elem a fa mennyezetre függesztett húrlámpák sora, a pálmafa, valamint a fehér és fa asztalok, amelyek az oázis érzést biztosítják. A műfüvön kihelyezett gyepjátékok ki is próbálhatók.
Az átalakítás mellett a modernizált kommunikációs rendszer is figyelemre méltó. A Sonic Mobile Order Ahead (mobilos előre rendelés) platform megkönnyíti a gyors, érintkezésmentes rendelést és fizetést. A vadonatúj konyhai elrendezés és az optimalizált áthajtás pedig még hatékonyabb működést tesz lehetővé, javítva az átvételi sebességet és a szolgáltatás gyorsaságát.
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >Az élelmiszer- és energiaárak nélkül kalkulált maginflációs ráta havi bázison nem változott az USA-ban
A várakozások alatt alakult júliusban a termelőiárak emelkedése mind havi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >