Dizájner üveggel jelentkezik az el Jimador
Megújult külsővel kerül a polcokra Mexikó legnépszerűbb tequilája, a 100% agavéból készült el Jimador. A közép-amerikai márka célja, hogy az első osztályú ital mostantól elegánsabb üveggel párosuljon, ezzel is hangsúlyozva a termék kiemelkedő minőségét.
A prémium kategóriás ital mostantól bárszekrényünk dísze lehet, hiszen a 100% kék agavéból készült párlat megújult csomagolást kapott. A jól megszokott címke helyett az üvegen egy dombornyomott Jimador, a márkát képviselő agavéarató figura látható, aki a kemény munka iránti elkötelezettséget jelképezi. A tervezők az üveg alakján is változtattak: az alap és a palack teteje hangsúlyos sarkokat kapott, míg az üveg nyakára áramvonalas, színes címkéket és egységesített kupakokat terveztek, melyek modern megjelenést kölcsönöznek a csomagolásnak.
„Több mint 1300 tequila márka létezik a piacon, a fogyasztók számos lehetőség közül választhatnak, ezért a csomagolás rendkívül fontos. Az új dizájnnak köszönhetően nem csak a prémium minőségű tequilára lehetünk büszkék, hanem az elegáns üvegre is” – mondta Fehér János, az el Jimador magyarországi brandmanagere.
„Minden csepp el Jimadort szenvedéllyel készítünk, és az agavéarató munkásembereknek ajánlunk, hiszen nélkülük nem élvezhetné a világ a tequilát. Márkánk küldetésének tekinti, hogy a fogyasztókat az élet 100%-os élvezetére inspirálja!” – folytatta Fehér János.
Magyarországon júniustól elérhető a megújult csomagolású el Jimador.
Az el Jimador elkötelezett híve a mértékletes alkoholfogyasztásnak.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >A prémium italfogyasztás jövője: kevesebb, de jobb minőség
A WhiskyNet Kft. két alapítója, Szatmári Kati és Szigeti Zsolt…
Tovább olvasom >Készlethiány és sztrájk miatt nőhet a banán, a csoki és az alkohol ára
A keleti és az Öböl-menti kikötőkben dolgozó part menti munkások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >