Dizájner üveggel jelentkezik az el Jimador
Megújult külsővel kerül a polcokra Mexikó legnépszerűbb tequilája, a 100% agavéból készült el Jimador. A közép-amerikai márka célja, hogy az első osztályú ital mostantól elegánsabb üveggel párosuljon, ezzel is hangsúlyozva a termék kiemelkedő minőségét.
A prémium kategóriás ital mostantól bárszekrényünk dísze lehet, hiszen a 100% kék agavéból készült párlat megújult csomagolást kapott. A jól megszokott címke helyett az üvegen egy dombornyomott Jimador, a márkát képviselő agavéarató figura látható, aki a kemény munka iránti elkötelezettséget jelképezi. A tervezők az üveg alakján is változtattak: az alap és a palack teteje hangsúlyos sarkokat kapott, míg az üveg nyakára áramvonalas, színes címkéket és egységesített kupakokat terveztek, melyek modern megjelenést kölcsönöznek a csomagolásnak.
„Több mint 1300 tequila márka létezik a piacon, a fogyasztók számos lehetőség közül választhatnak, ezért a csomagolás rendkívül fontos. Az új dizájnnak köszönhetően nem csak a prémium minőségű tequilára lehetünk büszkék, hanem az elegáns üvegre is” – mondta Fehér János, az el Jimador magyarországi brandmanagere.
„Minden csepp el Jimadort szenvedéllyel készítünk, és az agavéarató munkásembereknek ajánlunk, hiszen nélkülük nem élvezhetné a világ a tequilát. Márkánk küldetésének tekinti, hogy a fogyasztókat az élet 100%-os élvezetére inspirálja!” – folytatta Fehér János.
Magyarországon júniustól elérhető a megújult csomagolású el Jimador.
Az el Jimador elkötelezett híve a mértékletes alkoholfogyasztásnak.
Kapcsolódó cikkeink
Érdekes eredménye van az alkohol- és egyéb drogfogyasztási szokásokról szóló felmérésnek
Európában a fiatalok között a cseh tizenöt-tizenhat éveseknek van a…
Tovább olvasom >Eltűnt a nevető nyuszi a Nesquik mexikói dobozáról
Mexikóban többé nem szerepel a jól ismert nevető nyuszifigura a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >