Dizájner üveggel jelentkezik az el Jimador
Megújult külsővel kerül a polcokra Mexikó legnépszerűbb tequilája, a 100% agavéból készült el Jimador. A közép-amerikai márka célja, hogy az első osztályú ital mostantól elegánsabb üveggel párosuljon, ezzel is hangsúlyozva a termék kiemelkedő minőségét.
A prémium kategóriás ital mostantól bárszekrényünk dísze lehet, hiszen a 100% kék agavéból készült párlat megújult csomagolást kapott. A jól megszokott címke helyett az üvegen egy dombornyomott Jimador, a márkát képviselő agavéarató figura látható, aki a kemény munka iránti elkötelezettséget jelképezi. A tervezők az üveg alakján is változtattak: az alap és a palack teteje hangsúlyos sarkokat kapott, míg az üveg nyakára áramvonalas, színes címkéket és egységesített kupakokat terveztek, melyek modern megjelenést kölcsönöznek a csomagolásnak.
„Több mint 1300 tequila márka létezik a piacon, a fogyasztók számos lehetőség közül választhatnak, ezért a csomagolás rendkívül fontos. Az új dizájnnak köszönhetően nem csak a prémium minőségű tequilára lehetünk büszkék, hanem az elegáns üvegre is” – mondta Fehér János, az el Jimador magyarországi brandmanagere.
„Minden csepp el Jimadort szenvedéllyel készítünk, és az agavéarató munkásembereknek ajánlunk, hiszen nélkülük nem élvezhetné a világ a tequilát. Márkánk küldetésének tekinti, hogy a fogyasztókat az élet 100%-os élvezetére inspirálja!” – folytatta Fehér János.
Magyarországon júniustól elérhető a megújult csomagolású el Jimador.
Az el Jimador elkötelezett híve a mértékletes alkoholfogyasztásnak.
Kapcsolódó cikkeink
Egy milliárd dollárból bővíti a gyártást Mexikóban a Nestlé
A Nestlé bejelentette, hogy 1 milliárd dolláros beruházást eszközöl Mexikóban…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes borok térnyerése: dinamikus növekedés és hazai sikerek
Az alkoholmentes borok piaca az elmúlt években jelentős növekedést mutatott,…
Tovább olvasom >Az EU és Mexikó lezárta a tárgyalásokat a felülvizsgált kereskedelmi megállapodásról
Az Európai Bizottság és Mexikó pénteken lezárta a tárgyalásokat a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >