Dizájndíjat nyert a Szent András Sörfőzde

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 09. 29. 11:10

A Szent András Sörfőzde második helyezést ért el a Gastro Design vendéglátóipari dizájnversenyen. A több mint húsz éves múlttal rendelkező békésszentandrási kézműves sörfőzde a vendéglátóipari kiegészítők kategóriájában nyerte el az ezüstérmes elismerést többek között a Szentadrási Sörmondó című díszdobozaival, söralátéteivel, a békésszentandrási kézműves söröket bemutató kiadványával és a sörturisták körében nagyon népszerű tartalmas asztali alátéteivel. A Szent András Sörfőzde mellett a döntőben olyan versenyzők szerepeltek, mint Fruccola, a Marriott Hotel Pepper's, a budapesti Akvárium, vagy akár a Buddha Bar étterem.

GastroDesign

Az idén tavasz óta új, dinamikus arculattal megjelenő Szent András Sörfőzde díszdobozainak, sör- és egyéb alátéteinek, a Szent András söröket bemutató kiadványának grafikai megoldásaival pályázott a 2014-es Gastro Design díjra. A hazai vendéglátóipari cégek és márkák legnagyobb dizájnversenyén végül a Szent András Sörfőzde mellett a DiVino Borbár és a Bagatellini étterem jutott a „vendéglátóipari kiegészítők” kategóriájának 2014. szeptember 26-i döntőjébe. A kategória első helyezettje a Bagatellini étterem lett, a második helyet a Szent András Sörfőzde érdemelte ki. A kreatívokat a Kameleon Design és a Wolf Kommunikáció csapata, a gyártást a DuoPrinters végezte. A versenyre hat kategóriában összesen 82 pályázat érkezett.

A Szent András Sörfőzde a kézműves sörturizmus egyik fellegvára és hazánk egyik patinás kézműves főzdéje, amely idén tavasszal új arculattal, felfrissített csomagolási megoldásokkal lepte meg kézműves sörök régi és új rajongóit. Az országszerte ismert és kedvelt dél-alföldi kézműves sörfőzde ennek jegyében „újragombolta” honlapját, söreit új címkékkel látta el, valamint további termékmegjelenéseit is újratervezte, miközben természetesen a hagyományos Szent András ízek, a palack tartalma az állandó minőséget képviseli. A sörkedvelők körében nagy sikert aratott idén nyáron a „Szentandrási Sörmondó”, vagyis a főzde legjobb söreit rejtő, limitált darabszámú díszdoboz. A Szent András Sörfőzde az idén fiatalosabb dizájnnal, és homogén arculattal jelenik meg mindenhol. A kézműves sörök kedvelői körében az új külső fogadtatása rendkívül pozitív volt már eddig is, most pedig a dizájnszakma is rangos díjjal ismerte el a szentandrásiak munkáját.

A Szent András Sörfőzde tulajdonosai büszkék arra, hogy rendkívül magas színvonalú mezőnyben mérkőzhettek meg az ország legfrissebb és leghaladóbb arculataival, hiszen az idei Gastro Design verseny döntősei között olyan ismert márkák, termékek és szolgáltatók szerepeltek, mint a Fruccola, a Marriott Hotel Pepper's, a budapesti Akvárium, vagy akár a Buddha Bar étterem.

Kapcsolódó cikkeink