Diverzifikált tejporkínálattal küzd az infláció ellen az Agus Afrikában
A magas infláció az afrikai országokat sem kíméli, akik számára az importáruk megfizethetetlennek tűnnek. Ebben a helyzetben kínál megoldást az Agus az afrikai piacon jó hírnevet szerzett tejporaival.
Az élelmiszereket és italokat fejlesztő és forgalmazó Agus vezető szerepet tölt be a tejtermékek, italok, snackek, reggeli termékek és még sok más termék piacán. Az elsősorban Afrikában, Közép-Amerikában, a Közel-Keleten és Európában működő vállalat ismert nemzetközi és regionális márkái közé tartozik a különböző felhasználási célokra fejlesztett a Royal Milk, Majestic és Milky.
A cég zászlóshajó-terméke a zsíros tejporok között a Royal Milk. Ez az innovatív, vitaminokkal és ásványi anyagokkal dúsított termék, tökéletesen alkalmas tejital- és házi kézműves joghurtok készítésére, valamint ipari felhasználásra.
A széles körben használt tejporok drágulása miatt olcsóbb alternatívákat kereső vásárlók számára a Majestic márkanév alatt kínált olcsó instant tejpor nyújthat megoldást. A termék ideális például egy pohár tej elkészítéséhez.
Az ipari vásárlók – főként a sütőipari, cukrászati és tejipari szegmensben – szintén olcsóbb, de jó minőségű helyettesítő termékeket keresnek. Ők a piaci helyzet miatt olyan megoldások után kutatnak, amelyekkel optimalizálhatók a termelési költségek és a nyersanyag-felhasználás is, ezért lehet számukra ideális a Milky.
Kapcsolódó cikkeink
Az istenek a fejükre estek – A nap képe
A táblát a fáma szerint Afrikában fotózták: „Nyilvános bárunk jelenleg…
Tovább olvasom >Egy őslakos csoport szólalt fel a Lipton kenyai teabirtokának eladása ellen
A Lipton Teas and Infusions kenyai teaültetvényei eladásának tervét megtámadta…
Tovább olvasom >A Csádi Köztársaság agráriumának fejlesztését segíti a MATE
A Csádi Köztársaság agráriumának fejlesztését segíti a Magyar Agrár- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >