Diverzifikált tejporkínálattal küzd az infláció ellen az Agus Afrikában
A magas infláció az afrikai országokat sem kíméli, akik számára az importáruk megfizethetetlennek tűnnek. Ebben a helyzetben kínál megoldást az Agus az afrikai piacon jó hírnevet szerzett tejporaival.
Az élelmiszereket és italokat fejlesztő és forgalmazó Agus vezető szerepet tölt be a tejtermékek, italok, snackek, reggeli termékek és még sok más termék piacán. Az elsősorban Afrikában, Közép-Amerikában, a Közel-Keleten és Európában működő vállalat ismert nemzetközi és regionális márkái közé tartozik a különböző felhasználási célokra fejlesztett a Royal Milk, Majestic és Milky.
A cég zászlóshajó-terméke a zsíros tejporok között a Royal Milk. Ez az innovatív, vitaminokkal és ásványi anyagokkal dúsított termék, tökéletesen alkalmas tejital- és házi kézműves joghurtok készítésére, valamint ipari felhasználásra.
A széles körben használt tejporok drágulása miatt olcsóbb alternatívákat kereső vásárlók számára a Majestic márkanév alatt kínált olcsó instant tejpor nyújthat megoldást. A termék ideális például egy pohár tej elkészítéséhez.
Az ipari vásárlók – főként a sütőipari, cukrászati és tejipari szegmensben – szintén olcsóbb, de jó minőségű helyettesítő termékeket keresnek. Ők a piaci helyzet miatt olyan megoldások után kutatnak, amelyekkel optimalizálhatók a termelési költségek és a nyersanyag-felhasználás is, ezért lehet számukra ideális a Milky.
Kapcsolódó cikkeink
Közel másfélszeresére nőtt a teljes tejpor értékesítési ára a nemzetközi piacon
A nyerstej termelői ára nemzeti valutában kifejezve 2025 áprilisában az…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >