Divatbemutatót tartott a Rossmann a Lupa-tó strandján
Látványos divatbemutatót rendezett a Rossmann a Lupa-tó prémium strandján, ahol a Balaton Kollekció strandtörölközői és táskái inspirálta szetteket csodálhatta meg a közönség. A rendezvény háziasszonya a műsorvezető, Lilu volt. A bemutatóval inspirációt szeretnének adni trendi, könnyed és szexi strandszettekhez.
A különleges eseményen a Schreiter Lilla által megálmodott szettekben olyan magyar tervezők munkáit lehetett felfedezni, mint Cakó Kinga ruhái és a Pelso fürdőruha márka. Az öltözködés során igyekszünk figyelni a részletekre és ebből a szokásból már a strandöltözet sem kivétel – a márka szeretne ebben segíteni és trendi tippeket nyújtani. Ráadásul a közönség is szabadon engedhette a fantáziáját, hiszen az interaktív bemutató során a kiegészítő nélküli összeállításoknál ők választhatták ki a modellekhez leginkább illőt a Balaton Kollekció termékei közül.
A Rossmann évente kétszer hirdeti meg lojalitáskampányát, az idei nyári kampányban olyan strandtáskákat és törölközőket terveztetett egyedileg, amelynek képi világa a retro életérzést közvetíti fiatalos, trendi stílusban. Ezek a kiegészítők nagyon jól variálhatók egymással, különleges mintáit pedig a régi idők klasszikus balatoni nyara ihlette.
„Nagy segítséget jelent számomra a mindennapokban, hogy mára egy drogéria kínálata túlmutat a klasszikus tusfürdő és háztartási szereken – akár az ízletes bio élelmiszereket is beszerezhetem vagy a strandoláshoz nélkülözhetetlen kellékek közül is válogathatok” – mesélte az eseményen Lilu.
A Rossmann Balaton Kollekció termékeire augusztus 13-ig lehet beszerezni a kuponokat, a beváltásuk pedig augusztus 31-ig lehetséges a drogéria üzleteiben.
Kapcsolódó cikkeink
Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >